Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er vel inpro lykter vel?

nesten sånn at jeg har lyst til å hente fangeren, sånn at jeg slipper å lakke opp min igjen! =)

Skrevet
Er lyktene solgt??

Kan hente disse i morgen :D

De ligger her ennå de.

Bare og hente. :)

er vel inpro lykter vel?

nesten sånn at jeg har lyst til å hente fangeren, sånn at jeg slipper å lakke opp min igjen! =)

Aner desverre ikke hvilket slag de lyktene er.

Bare og hente fangeren, så kan du ha den gamle til vinterbruk. ;)

Skrevet

har lakker gjort en ordentlig jobb og grunna ordentlig osv? det gjorde ikke min lakker, så nå flasser fangeren :(

Skrevet

Jeg kan legge til at denne fangeren er av plast og IKKE glassfiber slik mange andre kopier er.

Legger også til at denne SENDES IKKE, så PM med forslag om 2000 eller mer/mindre innkludert frakt er et IKKE TEMA.

Fangeren ble lagt ut for salg kun fordi jeg absolutt ikke vil ha M wannabe bil.

Så om ingen kan komme og hente den i nærområdet for kr 2000 så blir den liggende der den ligger.

Ellers en God sommer til dere alle. :)

Skrevet

Litt breialt av meg, men dette var sært! Ikke ville du sende og ikke ville du ha den dessisert peneste fronten til E39 på din egen E39! Men det er jo smak og behag da.. men fortsatt litt sært :lol:

Skrevet

Hehe..

Solgte ikke fordi jeg trengte penger, så da var det jo fint at noen i nærområdet ville ha den.

Joa.. M5 er pent det, men blir ikke M5 med litt plastikk her og der desverre, også kan jeg jo snart skryte av og ha den enste orginale 520'n i byen. ;)

Nei.

Litt felg og senk er nok for meg.

Skrevet

Kan jo "betrygge" deg med at det mest sannsynlig kommer enn annen M5 fanger tilsalgs om litt, trenger bare ny lakk!! og den kan nok også sendes! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...