kvalaracing Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Det blir feil med kontakten fra det ledningsnettet du har. Bytt alt over fra den andre 90 mod så virker det. Mer moderne innsprut også det
stabben Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 så at det var en kontakt med hjernen med 3 ledere i men den så ut til å være tilkoblet ja..... mene at det var 2 plugger der på selve ledningsnettet som var koblet sammen.
TSL Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 da så jeg på bmwccn at du fikk hjelp av treball. da løser dert seg nokk skal du se. lykke til med koblinga av kontakten i morra.
stabben Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 du som nevnte den kontakten med ecu som har 3 ledere!!!!! den er faktisk IKKE tilkoblet!! men kor i all verden skal den?? er 2 enkle plugger i min egen bil på det nettet der, men er bare en leder ut fra hver kontakt der!!! har du peiling på kor den kontakten skal?? tror seriøst du er på sporet av noe der
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Du har nok ikke denne kontakten i din bil den er bare i 325 86-88 mod, men er ikke noe hokus pokus: De tre ledningene er: Til turteller (svart) til økonomimåler (usikker) den siste skal det + på når tenning er på, eller 15 som det heter. (tror denne er grønn) Er kun denne du trenger å koble til. Har desverre ikke noe koblingsskjema her jeg er og ikke tilgang til bilën heller.
stabben Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 dette høres jo helt topp ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tusen hjertelig takk for dette tipset spesielt og alle andre tips eg har fått inn!!!!!! gjer ein pip iløpet av dagen antageligvis på kordan dette går eg
stabben Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 nå har eg sjekket den kontakten som ble nevnt.....!!!!! koblet til en ledning der og sjekket gnisten, men INGEN gnist..... så kom eg på å bytte de 2 kontaktene for girkassesensorene atter en gang og da eg prøvde på nytt så fikk eg se den fineste blå hvite gnisten eg noen gang har sett i mitt liv tror eg motoren startet også selv om eg va såvidt borti nøkkelen da er det bare litt monterings arbeid som gjenstår før den er på veien igjen!!!!!!!!! tusen hjertelig takk for all hjelp og alle tips!!!!
stabben Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Skrevet Juni 7, 2007 nå ska dere høre noe gøyt...... tok meg fri fra bilskruingen ett par dager og monterte hele bilen sammen i dag og vrei om på nøkkelen. den går jævlig fint på de 2 fremste og de 2 bakerste sylindrene, men de 2 midterste va det ikkje mye futt i. typisk min flax........... noen som har en trykkpakning med original tykkelse??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå