TOREBMW Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 fikk høre det skal være streetmeet på amandasenteret kl 18.00 idag.så alle dere som bor rundt her må stille opp med bmwène deres så det kommer annet en "hurtigris" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Kommer det flere BMW? Tenkte å ta ehn tur, kan hvem som helst komme med bilen der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 vet ikke om det kommer flere..jeg stikker en tur bort og kikker.jo flere jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Skal se om jeg får vasket over bilen og tatt en tur jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Kjøre bilen på henger jeg da og komme bort! Hehe! Litt stress kanskje. Noe her som vet når Super street treffet på Oasen er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 kom med hengeren da vell:) superstreet er i juli en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Hm. Kanskje jeg skulle ta turen? Får prøve å få med noen kjentsfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Tar kansje turen jeg også. Er det satt noe tid på hvor lenge det varer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 har ikke peiling hvor lenge dette varer sikkert et par timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 er det slutt eller holder de på ennå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 De må nesten starte først Øystein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 De må nesten starte først Øystein kunne eg lokta at de sko begynna 6 da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Kjekt hvis det kommer flere bmwfolk! Jeg kjører svart skyline forresten =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 eg komme vell innom å myse... men komme me uvasket bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Var bra BMW oppmøte idag. Fikk ikke være der så lenge. Det er straffen for å ta med seg søstera si på biltreff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå