ErGo- Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Hola amigo's, Etter mange kjipe dager med regn så kom det endelig en dag med litt mer sommerlig temperatur. knall blå himmel, sol, og det var varmt da benyttet jeg like så godt muligheten til å dulle litt med vogna mi. forførte den med en god vask, etterfulgt av polering. klarte selvfølgelig ikke å la kameraet ligge da jeg var ferdig, så knipset noen bilder også jaja, her er ihvert fall resultatet! Hasta Luego, ErGo- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Bruk photobucket vettu, så er ting litt enklere, hater imageshack med sin partypoker popup. Fin e36 det der! Men fjern terningene i speilet og få på hvite blink bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Rød farge er Rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErGo- Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Bruk photobucket vettu, så er ting litt enklere, hater imageshack med sin partypoker popup.Fin e36 det der! Men fjern terningene i speilet og få på hvite blink bak Photobucket var ikke så dumt det nei! langt bedre enn imageshack ihvert fall hvite blinkere bak kommer når feriepengene kommer, pluss at jeg vurderer å senke den litt. er bare usikker på hvor mye jeg kan/skal senke den uten å måtte bytte ut demperne også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Virkelig pent med originale E36 som blir tatt vare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Pen bil absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Bruk photobucket vettu, så er ting litt enklere, hater imageshack med sin partypoker popup.Fin e36 det der! Men fjern terningene i speilet og få på hvite blink bak Photobucket var ikke så dumt det nei! langt bedre enn imageshack ihvert fall hvite blinkere bak kommer når feriepengene kommer, pluss at jeg vurderer å senke den litt. er bare usikker på hvor mye jeg kan/skal senke den uten å måtte bytte ut demperne også! Fin orginal E36 Ang. senking, så er det ikke anbefalt å senke mer enn 40mm=4cm uten sportsdempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 meget pen nokså original e36.. Personlig liker jeg ikke den rødfargen så godt, men ble bra her når den ikke var så matt! Så ut som du har gnikka godt! Men få på hvite blinkers bak, gjør mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Den så veldig strøken og fin ut! Godt og varmt om dagen, det skal være sikkert!. Flere Hedmarkinger også, vi begynner å bli mange her inne nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErGo- Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2007 God kveld folkens, ja da har min røde fare fått sin første modd påmontert, fikk nemlig tilsendt et par 'nye' bakløkter i posten for noen dager siden, med hvite blinkers selvfølgelig! og jeg må si, det gjorde stor forskjell artig at, egentlig så lite, gjør så mye forskjell! utseendemessig altså! jeg ble ihvert fall veldig fornøyd... knipset seff ett par bilder også! - - var også innom bmw her i kongsvinger for å få en utskrift over spesifikasjoner for bilen da den ble 'utskrevet' fra fabrikken i 1994. litt artig å ha tok og scannet det jeg, så fikk jeg prøvd scannern min også klikk på bilde for å få det opp i eget vindu, så er det bare å forstørre det ved å klikke over selve bildet... men det vet dere jo helt sikkert så også at det er M sportchassie, hva innebærer det egentlig? ja, jeg er en smule newbie . men det har vi vel alle vært går jeg ut i fra! og til slutt, men ikke minst... ha en strålende helg! jeg får min del har planer om å få bilen til rubbing i morgen, det blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Veldig pen og fin i lakken! Ser ut til at den er godt tatt vare på. Men hva gjorde du for å få tak i utrustningspapiret til bilen din? Gikk du rett inn på Bavaria å spurte eller? Måtte du betale noe? Hadde vært fint å hatt tak i et slikt papir til min også! Nye baklykter gjorde absolutt en forskjell! Hell og lykke med videre modifikasjoner! Og forresten, jeg har bestilt 30/15 senk til min Coupè! Håper det blir bra, tror det hadde gjort seg på din også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErGo- Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2007 Veldig pen og fin i lakken! Ser ut til at den er godt tatt vare på.Men hva gjorde du for å få tak i utrustningspapiret til bilen din? Gikk du rett inn på Bavaria å spurte eller? Måtte du betale noe? Hadde vært fint å hatt tak i et slikt papir til min også! Nye baklykter gjorde absolutt en forskjell! Hell og lykke med videre modifikasjoner! Og forresten, jeg har bestilt 30/15 senk til min Coupè! Håper det blir bra, tror det hadde gjort seg på din også! takk takk at bilen har blitt tatt godt vare på skal være sikkert og visst! har vært 2 eiere på den før meg som behandlet den pent! det samme gjør jeg når det gjelder spesifikasjonspapiret så gjorde jeg ikke stort annet enn å stikke innom stenshagen og spurte om det var mulig å få en utskrift, noe som tilsynelatende lot seg gjøre... 'jaja, klart det... gi meg ett par minutter da' sa han! og betalte nada i cash. så skal det nevnes at folka på stenshagen her i kongsvinger er meget kundevennlige! hakke sett maken til velvilje hos noen forhandlere/verksteder før jeg ihvert fall! har til og med hatt bilen inne til diagnose 2 ganger, det også UTEN å måtte betale noe... og det var et sånt tilfelle hvor jeg bare stakk innom for å få noen råd, hvor de tok en kjapp diagnose på stedet så anbefaler stenshagen @ kongsvinger på det varmeste... senkesett er noe som også kommer! har bestilt 40/30... tror det blir bra! har også tenkt på en bakrutesenker, samt en difuser bak i ræva på'n... er det ikke difuser man kaller det? jaja, så kom newbietendensene frem igjen anyways, bakrutesenkeren og denna 'difuseren' i ræva blir nok ikke det første som skal prioriteres.... tv'n min gikk til dundas for litt siden, så var ute å handla inn en 32" flatskjerm... og det var jo ikke akkurat gratis og får ikke fruen glo på tv så blir ho itte fornøyd og en frue som itte er fornøyd er itte bra for bimmern og planene for den hehe tøffel? aye aye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M SPORT Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Dette var en pen E36 gitt, så ut til å være velholdt og fin..keep up the good work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErGo- Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2007 takk takk, skal gjøre mitt ytterst beste i å holde den hel og pen! noe annet ville jo vært skamfullt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå