325icab_88 Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Som topic...Funker det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 burde vel gå ja. å pusse over med stålbørste, så bare male over med en pensel? Men vær forsiktig slik at du ikke får på skiver eller klosser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 jeg har gjort det på mine calippere. funker som juling det. pussa med stålbørste for å få av det værste, også mala jeg to strøk over etterpå... sitte på i 3-4 måneder hittils, og det er ingen tegn til at det skal slippe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 du kjørte ikke igjennom greåker rundt ni halv ti tiden i går kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 prøver å legge inn ett bilde av hvordan det ble når jeg gjorde det.... har ikke lagt inn bilder her før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Det ble jo drit bra kjørte gjennom greåker ja men ikke med bimmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå