Odlaen Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Det følger med en boremal i settet jeg handla hos gs'en. Må jeg bore nye hull for å montere dette? Har vanlig midtkonsoll fra før av.
kabeldeigen Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Må man ikke skifte hele midtkonsollen da, fra girspak og bak. Siden du skal ha mulighet til å vippe armlene oppover...
-Martin- Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Han har nok en ny midtkonsoll også, men han sier bare at han tidligere ikke hadde armlene. Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med det du lurer på.
Mexos Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 under midtkonsollen skal det være 3 hull til støtta til armlene. Hvis ikke de er der fra før må du nok borre opp, men de er jo gjenget originalt så spørs om man ikke må gjenge opp og da? Fjern midtkonsollen og se om hullene er der du Er rart om de ikke skulle være det.
Svensson Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 hullene er der garantert fra før av. Satte i armlen i min og chrzz sin e36 og begge hadde hull fra før. Bare riv ut det gamle og sett i det nye
Arild G. Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 mulig du må skjære bort litt av gulvteppet under midtkonsollen får å få det til å passe skikkelig, men hullene er der sikkert fra før.
-Martin- Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Der er det allerede ferdig utskjært, Bare å ta vekk de bitene som er i veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå