Thomasgl72 Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 har tenkt og kjøre min BMW 320dat 2003modell til tyskland for chipping og service, noen som har et bra verksted og anbefale? adresse og nr? må en bestille time på forhånd eller er d bare og kjøre nedover? har aldri gjort dette før!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Du bør under alle omstendigheter bestille time i Tyskland... og i den nordlige delen av landet snakker de normalt et godt engelsk. BMW i Tyskland har noe de kaller Schnellservice (hurtigservice) og 24h Service Terminal (24 timer Serviceterminal)... kanskje det er noe å sjekke ut ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasgl72 Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 ja kansje d?? men du har ikke adressen på et bra verksted jeg kan ringe da?? internett adressen?? telefon nummer?? har aldri vært i tyskland så hvet lissom ikke hvor jeg skal lete!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Finn deg en by du vil ha service, så søker du bmw og byen du har funnet på nettet, da finner du forhandleren i byen. Søk f.eks BMW flensburg eller BMW lubeck. I Flensburg er det Albert Bauer som er forhandler. Det er ingenting å være nervøs for, de er kjempehyggelige og hjelpsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Brukt BMW i Lübeck. Utrolig opplegg. Hele vekstedet er belagt av hvite fliser, Werksmeisteren går rundt med hvit lege-frakk som er uten en flekk. Når han tar deg i mot tar han deg med på en biltur du sent glemmer for å teste bilen. Når du henter bilen tar han deg med og viser deg hva de har gjort med bilen, og alle delene lå på en operasjonsbenk. Sier også hva som bør gjøres neste gang. Ikke helt snap-drive kan du si!I tillegg betaler de drosjen din tilbake til hotellet. Og rimelig var det også, regner med halv pris av norge omtrent. De skiftet kamaksel på min gamle bil, pluss noe annet småtteri. Tror det kom på ca 6000, ringte Autozetrum når jeg kom hjem, skulle ha 11 for samme jobben. Lübeck er uansett verd å overnatte i, fin gammel by med masse bra kneiper etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå