Gå til innhold

service i tyskland?

Share

Anbefalte innlegg

har tenkt og kjøre min BMW 320dat 2003modell til tyskland for chipping og service, noen som har et bra verksted og anbefale? adresse og nr? må en bestille time på forhånd eller er d bare og kjøre nedover? har aldri gjort dette før!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør under alle omstendigheter bestille time i Tyskland... og i den nordlige delen av landet snakker de normalt et godt engelsk. BMW i Tyskland har noe de kaller Schnellservice (hurtigservice) og 24h Service Terminal (24 timer Serviceterminal)... kanskje det er noe å sjekke ut ?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg en by du vil ha service, så søker du bmw og byen du har funnet på nettet, da finner du forhandleren i byen. Søk f.eks BMW flensburg eller BMW lubeck. I Flensburg er det Albert Bauer som er forhandler. Det er ingenting å være nervøs for, de er kjempehyggelige og hjelpsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt BMW i Lübeck. Utrolig opplegg. Hele vekstedet er belagt av hvite fliser, Werksmeisteren går rundt med hvit lege-frakk som er uten en flekk.

Når han tar deg i mot tar han deg med på en biltur du sent glemmer for å teste bilen. Når du henter bilen tar han deg med og viser deg hva de har gjort med bilen, og alle delene lå på en operasjonsbenk. Sier også hva som bør gjøres neste gang. Ikke helt snap-drive kan du si!I tillegg betaler de drosjen din tilbake til hotellet. Og rimelig var det også, regner med halv pris av norge omtrent. De skiftet kamaksel på min gamle bil, pluss noe annet småtteri. Tror det kom på ca 6000, ringte Autozetrum når jeg kom hjem, skulle ha 11 for samme jobben.

Lübeck er uansett verd å overnatte i, fin gammel by med masse bra kneiper etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...