NyborgRacing Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Bytte den mot en 83Mod granada og en patrol 3.3 TD 86/87mod kanskje? begge biler er godkjent.. granada står uten skilt nå pga års avgift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 2006 / 2007 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Det er en 2005 modell som ble kjøpt som overligger høsten 2006. Jeg har hatt den siden ny. Nesten ikke brukt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 mangen hk er det ca=? 50/60 ? skulle hatt ein på hytta. treng ikkje skilt der. har alt ein med skilt:) str er det på kjøredressen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Tipper det er rundt 50hk i den.. Går meget bra. Støvlene er strl 43, bukser i medium og genser i large. Rustningen er jeg litt usikker på - må sjekke i tilfelle. Jeg er 1.81 høy og veier ca 85 kg. Utstyret passer meg helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 eg bruker 45 i sko str:) er omtrent lika høg. men er litt tykkere hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Du får kjøpe den uten utstyret da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 ja skulle ha gjort det:) må ha nye hvite varer i kåken so blir ikkje noe den første uka:) men har du lyst å ta imot skambud å da:)? hehe ser den har ligget ute lenge:) er di bildene nyleg tatt av atv`n ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Nei, jeg tar nok ikke imot skambud med det første Jeg har heller ikke stresset så fælt med å få solgt den... Isåfall hadde jeg lagt den ut flere steder enn her på foumet. Mulig den blir lagt ut på finn.no i løpet av kort tid. De bildene er en stund siden ble tatt, men den er kanskje kjørt en gang eller to i etterkant. Som sagt er den nesten ikke brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 er disse så vanskelig å selge? eller er det plassen du annonserer? grunnen til at jeg spørr er at jeg får en slik snart som skal ut til salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 jeg har ikke annonsert den noe annet sted enn her.. veit ikke hvordan markedet er ellers. har ikke stresset så fælt med å selge den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Hvis det er den samme motoren som står i DRZ 400 så er den skuddsikker ja Trenger strengt tatt ikke oljeskift mer enn vær 6000km, ikke på gateversjonen. Men lurt å skifte litt oftere når den brukes offroad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå