Hanzo/// Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 POLER BILEN SÅ ER PROBLEMET OVER... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 Takker så mye for innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Hvordan kan du med sikkerhet vite at det var naboens katt? Ja nå fikk jeg knipset bilde av katten på panseret. Er eieren som har en dårlig oppdragelse på katten, da den som oftest er ute hele tiden. Møter katten ofte på trappen og gir tegn til at den vil inn. Veldig langhåret katt så blir mye søle den drar med seg på bilene. Bilen min (nr 2, heldigvis ikke bimmern) var kald og derfor ingen grunn til å kravle over. Ble heldigvis ingen riper denne gangen. Men var det slik at veitrafikkloven gir deg lov til å slippe svinge unna om en katt plutselig skulle komme foran bilen og det ikke lar seg svinge unna p.g.a... sånn hypotetisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Legg ut bilder her da, så vi får se katta sole seg på panseret. Men nu har du bilder, holder jo i massevis av bevis, vis det til naboen og få dem til å dekke skaden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 He he ja, men klarte jeg glemme ledningen til kamera hos dama og litt usikker på hvordan enn laster opp her, men det var det vel en tråd på her inne et sted. Lå igjen masse hår etter katten i sporene også, men hadde ingen hensikt ta vare på de. Ja "ropa" kansje lage en wanted plakat men usikker på om det skulle bli katt eller eier. Pass bilen din denne katten og denne eiers holdinger kansje:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå