RoaldJ Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Legger ut noen bilder jeg knipset på ett lokalt treff/sammenkomst i Haugesund. Noen drar sikkert kjensel på Tore sin bmw her på forumet Dette er en kompis av Tore sin Bmw M3.... Strøkne M3. Og her er noen bilder av dem sammen. Klarte også å lure min E30 inn på noen bilder Passet ikke helt med en rød inni der. Men tok den med for sjarmens skyld Flere bilder kommer etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 bildene ble da veldig "dårlige" på min skjerm! ..hmmm... håper de er bedre på andre skjermer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Se her ja Skaden min vise jo heller nesten ikkje!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Kule biler og kule bilder Vet ikke hva du mente med dårlige, men oppløsningen kunne jo vært større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Se der ja, pent! Vanker det en "actionfilm" fra denne sammenkomsten også? Den stålgrå eks M3n til Helge er nesten helt pefekt i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Det her var jo bare lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 fine biler dette ja;) håper på flere bilder:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg gikk for tidlig til å bli med på e30 rekka, men her er enda en e30 fra treffet. (Min.) Fotograf: RoaldJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 Det kom faktisk en del E30`r denne gangen.. Hadde vert kult og samlet alle, og tatt en fotosession =) Skal legge ut noen flere bilder.. må bare krympe bildene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 Her er noen flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 tøffe bilder av tøffe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Herregud, dette inspirerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Se her ja Skaden min vise jo heller nesten ikkje!!! Var det du som dro i CSL'n? Synes den 3.8'n som sitter i bilen din fungerer jævlig bra. Rått drag opp slaktern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Liker meget godt den turbomatede M3'en,ser virkelig gjennomført ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Tøfft! Detta har ikkje eg fått med meg... Eg blir rett og slett nødt te å få ferdig e30en min snart, se eg o kan vara med i klubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå