fatboy Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 okey, pga syntes det blir litt mye arbeid og skal begynne og bygge nok en kasse:S hvor stort burde jeg ha da? 2,3,4,5,6"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Skal du ha røret inn i kassen? Eller ut i bagasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 tenkte og ha det fra kassen og opp i hattehylla for og få lyden inn i coupeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 men hvis jeg snur elementene og så lager og setter bassreflexrøret i hattehyllen så blir det jo på en måte en slik båndpasskasse, siden når jeg lukker bagasjen så er det jo tett forran og bak, eller er jeg helt ute og ror nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubarian Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 ville ikke bare lagd rør i hattehyllen å brukt det du har. for dårlig funksjon av den kassen du har, litt dumt for det ser ut som om at du har brukt litt tid på det du har bygd der:/ 5 ordenskasse er: se for deg et rektangel som du deler i tre deler, den midterste firkanten spiller subbene imot hverandre, ut ifra samme firkant går bassrefleksrøret ut ifra. magnetene på subbene står inne i de 2 ytterste firkantene. skjønner du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 ja begynner og skjønne nå. litt ivertfall:P er det noen som vil komme og bygge en slik kasse til meg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubarian Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 du må prøve å ikke bruke bagasjen som ett trykk kammer. pga.ristelyder å slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 okey:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubarian Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 det fikser du lett, visst det er du som har bygd det som er på bildet selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 ja er det, men følte ikke helt arbeidslyst:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 kan jeg bygge om baksiden av den jeg har? bygge tre rom i den og la dem spille inni der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Hvilken vei elementene står har ingen betydning. Dette er den vanskligste kassen å få bra lyd av. Så noe lettere hadde nok vært en ide. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 okey. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 vill denne kassen funke bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Om du klarer å få dem portene rett inn i cupèn din så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå