weronica Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 synst det er så dårli effekt i varmeanlegge og airconditionen virker så og sei enda verre.. nåken som har nåken tips om ka dette kan vere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Defekt termostat? Sliten vannpumpe.... Står tempmålernåla sånn ca rett opp når motor er varm og under kjøring? AC.. Lite gass på systemet. Starter og stopper den elektriske viften du har helt fremme rett bak grillen når AC er innkoblet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phoenix Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 har du prøvd å sett på mikrofilteret?? kan være tett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weronica Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 ja temp måleren i bilen står rett opp når bilen er varm. å vifta til ac anlegget går når det er i gang. frå ta å sjå på termostaten å sjå om den kansje er ødlagt.. er ikkje ulyd i vannpumpa heller. men ka er det mikrofiltere å kor ligg det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 ja temp måleren i bilen står rett opp når bilen er varm. å vifta til ac anlegget går når det er i gang.frå ta å sjå på termostaten å sjå om den kansje er ødlagt.. er ikkje ulyd i vannpumpa heller. men ka er det mikrofiltere å kor ligg det?? Mikrofilteret renser luften som kommer inn i kupeen. Dette ligger under dashbord/hanskerom. Det ligger en DIY på denne siden om skifte av pollenfilter. Jeg har gjort dette på min egen bil og resultatet var bedre guffe på luften! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Blåser det godt ut av varmeapparat dysene inne i bilen, så er det nok ikke P.filter som har skylden. Men er det såvidt det kommer luft med vifte på full guffe så er det lurt og bytte det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weronica Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 blåser sånn passe.. får prøve det.. men det er liksom ikkje nåke varme. får ikkje nåke serli temp i bilen utenom å bruke dysa i midten. å sette den på det varmeste.. men får først prøve å skifte filtere. det trengst sikkert.. TAKK TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Var dårlig varme i min og i vinter. Men etter at jeg fjernet pollen filteret ble det rene bastua. Blir fort tett synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå