sn|per Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Legger ut denne for en kamerat: Rød Bmw 92 modell coupe 318 is. Km. 226000. El ruter, el takluke, el speil, 18" e46 m3, sports-seter. Følger med M3 frontfanger, M3 bakfanger, cd-spiller. Simons effektanlegg hele veien. Masse vinterdekk på felg følger også med. Frontfangeren som sitter på er ødelagt, men som sagt følger det med ny. Døra på venstre side er bulket, men følger også med ny dør. Venstre framskjerm må lakkeres pga farge forskjell. Venstre kanalen er blitt byttet, så det gjenstår noe karosseri arbeid. Høyre del av bakstillingen er blitt revet ut, så det må sveises. Ikke strøken bil, men greit prosjekt... Selges kr 15 000. For mer info ring: 91600631 Bilder kommer senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Kor bilen står i værden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Står i Søndre land kommune i Oppland. 12 mil nord for oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 har du bilder av bilen? er muligens int. i et billig prosjekt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Er på jobb nå, men kan prøve å få tatt noen bilder senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 slenger inn bud på 10 tusen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Er ikke int i bytte da? E30 3.16 2dørs, 87 mod. Bilder: http://pic2.piczo.com/puzen-milla/?g=24104113 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Jeg kan være interessert. Skal til Etnedal om 2 uker tenker jeg og kunne ha sett på bilen samtidig da jeg kjører igjennom Søndre land. Har du bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Innbytte i en annen bi ler nok desverre ikke aktuelt. TAS: Skal prøve å få tatt bilder av bilen så fort jeg har tid. Bilen kan besiktiges 100 meter unna Statoil i Hov:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Innbytte i en annen bi ler nok desverre ikke aktuelt. TAS: Skal prøve å få tatt bilder av bilen så fort jeg har tid. Bilen kan besiktiges 100 meter unna Statoil i Hov:) Det er flott om du får fikset det. Rema på Hov er faste handleplass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Bilen er solgt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg