Ellingsen B. Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 M pakke gjør MYE på E46 coupe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 3serie Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Gratulerer med en flott og strøken bil virker som et veldig godt kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2007 Jeg shina motorrommet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2007 Tok noen bilder med mobilen i stad! Kommer tilbake med ordentlige bilder når jeg er ferdig med å lakkere resten av bilen + montert bagsjeleppa. Angel eyes og xenon i tåkelys er montert (Xenon i fjernlys er også montert) M-tech II Gjorde MYE med bilen! kjempefornmøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 Da har jeg bestilt sota LED baklykter fra bimmian.com! Lik de på bildet nr 3 fra høyre http://www.bimmian.com/product.htm?veh=&item=LRL Håper ikke jeg får en sinnsyk tollregning på den bestillinga?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 Da er bilen sendt til hellakkerring i dag! Imens kan dere få et mobilbilde til av fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 En vakker bil du har. E46 Coupé må vel være den peneste 3-serie modellen BMW har disket opp med. Selv om E92 ikke akkurat er dum den heller. Er M52B25 motoren grei i den bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 M52B25 TU motoren med dobbel VANOS er kjempeflott til bilen! Den er veldig stillegående da! Bra bånndrag og enda bedre toppdrag! Kan lett dra i 5 gir og aksellere greit opp en bakke der E39 523iA'en med M52B25 (enkel VANOS) jeg hadde måtte gire ned for å holde farta! På M52B25'en skjedde det ikke en dritt før man passerte 4000 RPM.. TU modellen derimot er det VESENTLIG mer bånndrag i! 0-100 på 8 blank er ikke så gæli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Det er ikke gæli nei Vurderer E46 coupé som neste bil, er mest keen på 323ci. Hvilken prisklasse lå din i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 Ga 215.000 for min.. Den var ikke videre pen i lakken og hadde litt rust her og der.... Men motorenm clutchen og katalysatoren var splitter nytt.. Bilen hadde gått 104.000 km.. Har alt utstyr utenom CD-skifter og Navi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Peeent bilde av fronten ja . Suverent med disse AE'ene og xenon i tåke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Bilen er ferdig lakkert nå! Deilig med strøken og nylakkert bil! Kommer med en ordentlig fotoserie når jeg har fått og montert de nye LED baklyktene! De nye blinklysene fra BIMMIAN er montert! Synes de var penere enn de fra GS (byttet de ut pga dårlig passform) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Fant frem et lite bilde av meg som vasker begge bimmerne før jeg solgte E39'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbrus Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Pen bil! Noen som har en anelse på hvor jeg får kjøpt skinninteriør til bmw? har sett på Finn.no/autodb men lite av det der =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Pen bil!Noen som har en anelse på hvor jeg får kjøpt skinninteriør til bmw? har sett på Finn.no/autodb men lite av det der =/ Sjekk Autopwer.se -powerbørsen Ellers kan du sjekke ut www.bildelsbasen.se Masse BMW der inne. Færre komplette interiør å oppdrive i norge enn i sverige gitt, i tillegg er det billigere i sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå