oleviken Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Hva Bilanlegg annbelfaler du? Legg gjerne en Link til produktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Slenger meg på her. Har en kompis som har kjøpt varer fra www.importas.dk. Er litt skeptisk ettersom varene lover masse bra effekt til en latterlig pris, og varemerkene er totalt ukjente for meg. Nautiluz virker å ha greie på dette, kanskje du kan hjelpe både trådstarter og meg med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 hvilken prisklasse er det snakk om da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 På den www.importas.dk var det jo syke priser da.. Hmm.. Må vel være noe drit? Eller? :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pusikatta Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Hadde helt klart gådd for Ground zero!!! www.iceaudio.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryy Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Har flere kompisser som har bestillt hos www.megabillig.no, alle er fornøyd. Men spørsmålet er da ganske forvirrende da "bilanlegg" består av flere deler. Alt varierer på hvor mye peng man ønsker, hva man er ute etter osv. Ikke alle som bruker eller ønsker å bruke 9000,- på 2x12" basser heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 jeg handla meg et fult rockford fosgate annlegg og det spiller både høyt og pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleviken Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Ok:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Ingen som har erfaringer med det som ligger på importas.dk!??!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibra Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 kicker! helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-320i Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 treng ikkje kjøpe det besta for at det skal spela bra. basskasse. BØR du kjøpa noka som heite bunnbass kasse. er kåra til vardens beste bass kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryy Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 vibra: kicker har bra subber, men de blir fort tung å drive om man ikke skal bruke mye peng på anlegg. jørn_318i: hadde noen rockford 6*9 høytaler vi brukte i en russebil, her var de helt genialt. Kunne uten problemer spille for fullt i masse timer, de vrengtes som bare faen men fy fan de lever enda den dag i dag forsterkere og subber har de også bra peiling på, men ville framdeles kjøpt en Pioneer headunit da disse er helt rå på lyd, ser rimelig bra ut, og fullt av funksjoner. JBL har også noen funksjonsrike headunits, men kan ikke sammenlignes med pioneer. Du kan altids kjøpe kasser, men husk å kjøpe noe som er laget til den/de element(ene) du skal ha i den, for å få best mulig resultat. Selv liker jeg å bygge selv da man får utnyttet bagasjerommet på en fornuftig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Har Mcintosh forsterkere og frontsett Og Rockford fosgate bassere. Låter VELDIG bra!! Er til å anbefale da det er veldig klar lyd med mye trøkk. Men er ganske dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 treng ikkje kjøpe det besta for at det skal spela bra. basskasse. BØR du kjøpa noka som heite bunnbass kasse. er kåra til vardens beste bass kassa. Er det noen som bestemt noe sant også??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå