Svensson Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Forventer ikke å få svar på dette før om rundt 2 dager... Da jeg brukte så lang tid på å se at det stod en bil der selv...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 hehe,sjønner ka du mener. ser jo helt hjem på ho der trur nok ikke det der er en orginal bmw lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 kan se ut som fargen på den røde "candy" e30 m3`n som nettopp ble lagt ut under espen`s bilder fra bmwccn rudskogen. Men d er jo et hav av farger der ute så sjangsen er jo ganske liten. Men i nærheten er en mulighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 tror nok ikke det er en original lakk jeg, men har planer om å lakkere toppen og bremsene i den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Det ser ut som om det der kan være en house of kolor farge.. trolig "kandy apple red" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Tror den heter firetruck red. Amerikansk brannbil rød eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 fy søren så deilig former.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Tok nok feil. Er nok mer candy apple red.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Er jo åpenbart at lakken er Candy Brandywine- bare se på dette bildet.. Nei - fra spøk til revolver... Dama heter Mercedes Terrell og med litt søking på e46fanatics fant jeg ut at eieren kaller seg JPSMOOTH, og med mer søking fant jeg denne tråden http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=101247 Originally posted by JPSMOOTH I repainted my car from Orient Blue to Candy Brandywine... Fargen ser ikke ut på bildet der, men det er sikkert pga belysningen innendørs... Vi klarer vel et par bilder til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 jeg tar både bilen å dama det var i allefall jævli feit rødfarge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Den dam...ehm...fargen skal jeg ha Toppen og bremsene skal få ny farge Takker for innholdsrike svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 i dette tilfellet hadde jeg vel i grunn BARE tatt dama;P trenger noen å trene vekk litt mage med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M?. Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Var det en bil på det bilde og???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Veldig pen dame:) kunne godt hatt bilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Hvor er denne bilen alle snakker om? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå