Bare_egil Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 okai, så bare en plakat som hang på en stolpe da jeg kjørte forbi i stad... jegkjørte forbi deg på fredagen, lå forran en hvit bmw som kjørte mot hokksund..
Mikke1981 Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Okey Kan ikke huske jeg så deg da.. Men ser deg uansett på neste bimmers treff da:)
Bare_egil Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Okey Kan ikke huske jeg så deg da.. Men ser deg uansett på neste bimmers treff da:) jeg kjørte ikke bimmern da, så er kanskje ikke så rart..hehe, Lå hvertfall foran en hvit 5 serie..i en toyota:P
Morty999 Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 var jo faktisk en 4-5 bmw'er som sto der i går og skravla og.. hehe..
Glenno Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2007 var jo faktisk en 4-5 bmw'er som sto der i går og skravla og.. hehe.. Kansje kutte ut denne tråden når de ikke kommer flere enn det har gjort. kommer uansett såpass bmw`er innom uanset? Gøy da når noen har kjørt noen mil kommer. Utifra hva jeg prøver tyde fra tråden her, når dette siste treffet kom på forslag og ellers kan det virke som 10 stk grensa kan bli sprengt denne gangen da, men gjenstår se. Blir vel siste planlagte treff fra denne tråden i år tenker jeg. Er plassen fredet for drifting eller? Utrolig mange som var innom med mye sprekt. Legge inn bestilling på pent vær da
Morty999 Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 er vell plasen som alle herjer på dette.. hehe.. og tru meg.. jeg skal ha med meg ett par dekk og sveise sperre og spinne litt!! hehe
destroyy Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 er ikke fredet for driting, men er jo endel hull en kan treffe hvis en har litt uflaks, tok nesten bunnpanna sist jeg var innom ^^ Politiet er jo innom noen ganger også, hvis folk i nærheten ringer å klager
Mikke1981 Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Hadde heller spart bilen litt jeg å drifta litt på vinter i stedenfor Hørte at område skulle være opp brøyta på vintern,kanskje vi kunne hatt et lite drifte treff å .. hehe
[space] Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Ikke umulig jeg tar en tur. Kommer litt an på været. Bør få fiksa nivåreguleringen på lysa mine også. Ikke noe særlig å kjøre i mørket nå. Tåkelysa lyser lenger enn xenonlysa....
Glenno Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2007 Hadde vært gøy om du kom en tur [space]. Håper du får fiksa lysene og at blir greit treff vær:-) Ta med kamera da om du kommer;-)
Chris_325iM Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 har et lite hendig kamera som kan festes på de fleste plasser innvendig og utvendig på bilen, kan ta med det i tilfelle det skulle bli behov for å filme med det Noen som har tenkt noe mer på cruise tur? Skal få dratt med meg magnus som har den røde 5'ern med svære Artech felger, så da er vi nok 2 biler fra drøbak, sprekker 10stk bil grensa da?
Glenno Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2007 har et lite hendig kamera som kan festes på de fleste plasser innvendig og utvendig på bilen, kan ta med det i tilfelle det skulle bli behov for å filme med det Noen som har tenkt noe mer på cruise tur? Skal få dratt med meg magnus som har den røde 5'ern med svære Artech felger, så da er vi nok 2 biler fra drøbak, sprekker 10stk bil grensa da? Ja tøft, begynner bli noen nå. Ut ifra jeg regna sånn kjapt er 12 biler fra tråden, samt 3-4 biler uten for tråden som håper de kommer. Så i utgangspunktet rundt 16 stk da men hvor mange som kommer tja spent å se Om vi skal ta en cruise tur så kom med forslag./???????? (Hva med reist fra Fjorparken ca kl 1800 til McDonald åssiden, for så kikke litt på tronrudbil f,eks?). Da kunne vi laget en fin bil rekke gjennom Drammen og fått filmet litt).
conan Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Kanskje vi som bor på andre sia av fjorden skal møtes 1 1/2 time før ved tysenfryd, så kan vi kjøre samla til drammen??? Noen som er med på det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå