Morty999 Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 kan du ikke bare legge ut alle da? fikk du noen kule av meg?
Morty999 Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 haha.. herja litt i går og men da knakk jeg en drivaksel hehe og 245 dekka er det bare korden igjen av
Chris_325iM Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Ingen som tok et ordentlig bilde avbilen min!?
Sandersen Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 er det lov til å spinne der eller? fryktelig mange merker
Bare_egil Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 er det lov til å spinne der eller? fryktelig mange merker er vel ikke lov, men ser ikke ut at folk bryr seg veldig..
conan Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 er vel stort sett kun purken som henger seg opp i det, da alt som er morro tydeligvis skal være forbudt.
[space] Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Politiet var jo også innom en tur i løpet av kvelden, men da var det rolig. To ting er hvertfall sikkert: -Det foregår MYE burning på den plassen der. -Jeg hadde ALDRI ALDRI parkert der på kveldstid. Det ble jo spola rundinger 1-2 meter fra der biler sto parkert...
[space] Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Nå ligger bildene ute i galleriet: http://www.bimmers.no/album/?id=bimmers ... t_07_space
Gunnar Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Takker for bilder, space! (ps: byttet navn på albumet og endret derfor litt på linken din) Får jo bare gjenta for alle andre her også - man må jo bare bli småirritert på at man ikke fikk muligheten til å delta! Skulle gjerne vært der, og det ble ikke bedre av å se at det var så mange som møtte. Flinke gutter og jenter! Blir det sjanse for noe mer utover?
Morty999 Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 vi driver å snakker om mulig ett til før vintern.. men vi får se.. lurer da på å finne på noe mer enn bare å stå å skravle osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå