Mikke1981 Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 noen som har bilder av lekinga til meg og morty Ja har værtfall av morty og du kjørte E30? vis ja da har jeg
mowz Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 når blir neste treff da? rekker vel i alle fall ett til med somemrhjula
Bare_egil Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 det er vel bare å sette opp en ny dato det. Begynner å bli kaldere og kaldere så jeg setter vel snart bilen inn for vintern..Men kan jo uansett komme med en annen bil
SteffenM2 Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Se der kom det flere bilder ja. Fikk til og med lurt inn meg på et par av de. Hehe. Synd været ble som det ble, og Morty, takk for turen ned fra Liertoppen! Den e30en med sølv farga Comprotive felger, og 316 emblem bakpå, hva for en motor satt det i den? Utrolig pen bil!
Bare_egil Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Se der kom det flere bilder ja. Fikk til og med lurt inn meg på et par av de. Hehe.Synd været ble som det ble, og Morty, takk for turen ned fra Liertoppen! Den e30en med sølv farga Comprotive felger, og 316 emblem bakpå, hva for en motor satt det i den? Utrolig pen bil! det er min bil det er en 325i, og takk
SteffenM2 Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Se der kom det flere bilder ja. Fikk til og med lurt inn meg på et par av de. Hehe.Synd været ble som det ble, og Morty, takk for turen ned fra Liertoppen! Den e30en med sølv farga Comprotive felger, og 316 emblem bakpå, hva for en motor satt det i den? Utrolig pen bil! det er min bil det er en 325i, og takk Ahh.. tenkte meg det var en 325i ja! Håper å se den på flere treff iallefall
Bare_egil Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Vet ikke helt om den kommer på flere treff i år, da den skal inn under kniven i vinter skal ha h&r coilover, powerflex foringer samt ny lakk(litt små rust som også skal bort). Men til våren/sommern så kommer jeg nok.. da også kanskje med isen min også bra noen liker bilen min da
SteffenM2 Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Vet ikke helt om den kommer på flere treff i år, da den skal inn under kniven i vinter skal ha h&r coilover, powerflex foringer samt ny lakk(litt små rust som også skal bort). Men til våren/sommern så kommer jeg nok.. da også kanskje med isen min også bra noen liker bilen min da Ahh det blir bra! Vi får ha en fotoshoot til neste år da vet du
Bare_egil Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 jepp, vi får prøve på det...skal jobbe hardt i vinter med begge 2 så ser ut som tiden er knapp egentlig...men får krysse fingrene på at det går
Mikke1981 Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Hva kaller han seg som står ved siden av deg her SteffenM2? Kjørte ikke han e30 med M3 motor i?
Mikke1981 Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Okey:) Men hvem var han med E30 som hadde M3 motor i a? En hvit E30 jeg så den på liertoppen.. Fikk filma motoren i den e30 så kan sikkert få ut et bilde av den filmen tenker jeg. ++ at jeg har litt flere bilder av morty men litt usikker om jeg skal legge dem ut !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå