Gå til innhold

Minitreff bimmers.no i Drm distriktet


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til trådstarter; fjern mellomrommet mellom "Mini" og "treff" :) Ser ut som det er treff med Mini-biler :D

He he driver du med rettskrivning Dr_S. :? Joda, du har et poeng der. :wink: Fjerner "helgen" også, da det kan tenkes det blir treff kansje på en hverdag også.

Det Mikke1981 tenkte på var nok gatebiltreffet på Rudskogen og bmwccn i Våler i begynnelsen av sept.

Til dere som ønsker treff er det kjekt om dere legger inn når og hvor det eventuelt passer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjordparken er det en fin stor parkeringsplass.. ellers har vi jo shell hvor alle råne gutta står(på brakerøya)..også cc parkeringsplassen er ett fint sted..

Jo greie treff sted det også om enn velger fjordparken eller parkeringsplassen på cc.

Når stenger CC på fredag/lørdag?

Skal vel være et bimmerstreff og ikke rånetreff så da blir vel shell ut i nominasjonen :) Så får en smyge seg forbi de hardbarka karene på shell`en om enn vil ha seg ei pølse eller noe. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vel Cc parkeringsplass som er mest intressant som jeg sjønner. Da er en søndag foreslått. Da trenger vi bare en dato, ca kl/tidspunkt og det viktigste folk som er intressert. (søndag imorgen kl14 om det ikke er koas grunnet elvefestivalen da :)?????)

For min del prioriterer jeg bmwccn/øst treffet til blaafareverkt søn 26aug, 1-2 er det bmwccn våler. Ellers så forsto jeg det slik at gatebil hadde sitt treff på rudskogen 7-9sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min er sperret inne pga elvefestivalen. Heia heia Drammen - forbanna møkkaopplegg.

Jepp hadde samme problem fram til idag. "risj" lånte mondeoen til jobb og parkerte på privat parkering. Når hun skulle hjem var gata sperret av med boder. Politi sa bare lykke til. Kjekt når hun skulle hente en på sfo. Så vi kjørte ned kl 8, var litt autoriter å fikk flytta på noen biler og kjørt slalom mellom bodene ut av festningen. Så i etterkant at det sto om sperring av gater på dt.no. Komunnen som "risj" var i kontakt med noen dager før angående sperring av gater, sa ikke et fucking ord. Kjempe opplegg Drammen har i forbindelse med elvefestivalen som er så gnien på info plakater rundt innvolverte sperring av gater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...