hagenisse Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 Hva mener du med "7 sep er rudskogen"? Rudskogen er da på samme plass hver dag hele året?
Mikke1981 Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 Jeg tenkte di fleste er vel på rudskogen eller våler banen så da passer det vel kanskje best for flere en bare meg å ta det treffe etter rudskogen/våler. Så kanskje d hadde kommet flere neste gang!
Dr_S Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 Til trådstarter; fjern mellomrommet mellom "Mini" og "treff" Ser ut som det er treff med Mini-biler
Bare_egil Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 jeg er med på ett mini treff i drammens området. gjerne sentralt i drammen da jeg ikke vet hvor langt bilen holder:p hehe...
Glenno Skrevet August 15, 2007 Forfatter Skrevet August 15, 2007 Til trådstarter; fjern mellomrommet mellom "Mini" og "treff" Ser ut som det er treff med Mini-biler He he driver du med rettskrivning Dr_S. Joda, du har et poeng der. Fjerner "helgen" også, da det kan tenkes det blir treff kansje på en hverdag også. Det Mikke1981 tenkte på var nok gatebiltreffet på Rudskogen og bmwccn i Våler i begynnelsen av sept. Til dere som ønsker treff er det kjekt om dere legger inn når og hvor det eventuelt passer.
Mikke1981 Skrevet August 18, 2007 Skrevet August 18, 2007 Kommer med (forslag) til å ha det treffe på kvelds tid =
Bare_egil Skrevet August 18, 2007 Skrevet August 18, 2007 fjordparken er det en fin stor parkeringsplass.. ellers har vi jo shell hvor alle råne gutta står(på brakerøya)..også cc parkeringsplassen er ett fint sted..
Mikke1981 Skrevet August 18, 2007 Skrevet August 18, 2007 Ja bra forslag (Fjorparken/CC ) er jeg med på å
Glenno Skrevet August 18, 2007 Forfatter Skrevet August 18, 2007 fjordparken er det en fin stor parkeringsplass.. ellers har vi jo shell hvor alle råne gutta står(på brakerøya)..også cc parkeringsplassen er ett fint sted.. Jo greie treff sted det også om enn velger fjordparken eller parkeringsplassen på cc. Når stenger CC på fredag/lørdag? Skal vel være et bimmerstreff og ikke rånetreff så da blir vel shell ut i nominasjonen Så får en smyge seg forbi de hardbarka karene på shell`en om enn vil ha seg ei pølse eller noe.
Bare_egil Skrevet August 18, 2007 Skrevet August 18, 2007 er med på cc/fjordparken hvertfall. Pleier ikke være mange som står der på søndager da f.eks. er mest rånefolk der på fredag og lørdag...var å kjøpte pølse der i går..
Glenno Skrevet August 18, 2007 Forfatter Skrevet August 18, 2007 Da er vel Cc parkeringsplass som er mest intressant som jeg sjønner. Da er en søndag foreslått. Da trenger vi bare en dato, ca kl/tidspunkt og det viktigste folk som er intressert. (søndag imorgen kl14 om det ikke er koas grunnet elvefestivalen da ?????) For min del prioriterer jeg bmwccn/øst treffet til blaafareverkt søn 26aug, 1-2 er det bmwccn våler. Ellers så forsto jeg det slik at gatebil hadde sitt treff på rudskogen 7-9sept.
hagenisse Skrevet August 18, 2007 Skrevet August 18, 2007 Bilen min er sperret inne pga elvefestivalen. Heia heia Drammen - forbanna møkkaopplegg.
Glenno Skrevet August 18, 2007 Forfatter Skrevet August 18, 2007 Bilen min er sperret inne pga elvefestivalen. Heia heia Drammen - forbanna møkkaopplegg. Jepp hadde samme problem fram til idag. "risj" lånte mondeoen til jobb og parkerte på privat parkering. Når hun skulle hjem var gata sperret av med boder. Politi sa bare lykke til. Kjekt når hun skulle hente en på sfo. Så vi kjørte ned kl 8, var litt autoriter å fikk flytta på noen biler og kjørt slalom mellom bodene ut av festningen. Så i etterkant at det sto om sperring av gater på dt.no. Komunnen som "risj" var i kontakt med noen dager før angående sperring av gater, sa ikke et fucking ord. Kjempe opplegg Drammen har i forbindelse med elvefestivalen som er så gnien på info plakater rundt innvolverte sperring av gater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå