aUDUN` Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Hvor mye mener du dette er verdt da? ferdig godkjent altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Nå er ikke 328i billige biler så 100 K er ingen gal pris for denne.. Tvert i mot vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 dette er ikke en gal pris for bilen...er dere klar over hvor mye penger jeg har lagt i bilen? går i et stooooooooort tap, men jeg ser ikke på dette som et must når jeg skal selge at jeg får alt igjenn d hadde jeg ikke forventet. men det er mye bil for pengene:) d kan jeg garantere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 EU godkjennes før salg kan jeg vell legge til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Max 80.....dette er en ombygd 318is, ikke orginal 328.....en 1995 mod, ingen facelift modell.....pluss at e36 stuper i pris for tiden. Så lenge den er ombygd vil den ikke holde seg noe særlig i verdi.... Ikke så lenge siden at det ble solgt en ombygd 320 til 328 for 70 000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 tosk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 vell har brukt 183000,- på bilen med innkjøp av bilen, rep av gamle motoren, ny motoren, interiør, felger osvosvosv 100 lapper er ikke mye og forlange.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 fan ikke peiling i hva jeg har investert i både tid og penger i bilen, skulle ikke hatt tillatelse til og uttale deg. frekt vil jeg si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 fan ikke peiling i hva jeg har investert i både tid og penger i bilen, skulle ikke hatt tillatelse til og uttale deg. frekt vil jeg si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Tror du må bestemme deg, du har skrevet "pris kan disk" på autodb, mens "ikke prutbar" på finn. Forøvrig står det også at bilen er begjært avregistrert pga manglende kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 jepp, skal inn på kontroll i dag faktisk;) så den forsvinner da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 vell har brukt 183000,- på bilen med innkjøp av bilen, rep av gamle motoren, ny motoren, interiør, felger osvosvosv 100 lapper er ikke mye og forlange.. Hvis det du sier er sant, så hadde du hatt nok til en grei 3.0l m3 e36.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Hva har rep av gamle motoren med prisen på bilen og jøre Tror nokk desvere det blir vanskelig å godkjene dene da det blir feil totalvekt foran... Vet de kan være veldig nøye på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 hehe en kompiss har nylig godkjent en 316 til en 328. Vær så snill og ikke uttal dere om ting dere ikke vet sikkert. er veldig nedbrytende på salget mitt.. 325i ja vet dette:P irriterende men sant:P dette en ender vell med at jeg godkjenner greia:P btw gikk igjennom eu kontrollen så den er eu ok nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 men bilen er fortsatt til salgs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg