Testpiloten Skrevet Juni 7, 2007 Skrevet Juni 7, 2007 Da har vi endelig fått utarbeidet et mere profesjonelt forslag til hjemmeside. Utkastet kan du se her: http://www.kontoret.no/customers/bilbyggeriet/default.htm Vil gjerne ta imot meninger fra alle som har noen, positive eller negative
Stonescream Skrevet Juni 7, 2007 Skrevet Juni 7, 2007 mine kommentarer: Førstesiden: "Vi driver med ombygging, modifisering av biler." burde kanskje være: "Vi driver med ombygging og modifisering av biler." "Har bred erfaring med styling av BMW men også vært borti japanske bilmerker og forskjellige andre europeiske bilmerker." "Lang erfaring med styling av BMW, men har også utført oppdrag på japanske bilmerker og en rekke europeiske bilmerker" (litt mere positivt og slipper å skriver "Vi vi vi vi... i hver setning) "Skulle du være interessert i å få bilen din tøffere eller er ute etter en ferdig bygd bil så ta gjerne kontakt!" i mine ører høres "tøffere" ut som noe en sier om en bil når en er 16 år eller deromkring. Tøffere en toget osv. Jeg hadde ikke ringt et stylingfirma for å høre hva jeg kunne gjort for å få bilen min tøffere. Kanskje skifte ut med spesiell, særegen, eller kanskje bare: "Skulle du være interessit i å få bilen din ut av den store massen og ønsker om å få mer "pulver" under panseret, tar du kontakt med oss!" Eller no i den dur. Bildet som viser dere to klarer jeg ikke å se så godt ansiktene ders, så burde kanskje gjøre som på bildet under av bilen at det kan være mulig å åpne det i stor størrelse? Når bildet blir åpnet i et poup vindu, ville jeg foretrukket at jeg kunne se neste store bilde ved å trykke en "neste" eller "forrige" knapp. Sånn at dersom jeg åpner bildet av hjulet i stort at jeg så kan gå til sidedørene i samme poupvindu. Da slipper jeg å lukke, åpne nytt popupvindu for hvert eneste bilde. Dette gjelder også bildene som ligger på prosjektsidene. Også, var det eneste bildet av bilen dere hadde fra samme side? Ser ut som dere har hatt ett stort bilde som har blitt kutta opp i 3... Savner kanskje litt interiørbilder. Er jo en viktig del av gatebilprinsippet det. Stereo og slike ting, om bilen hadde det kanskje. På siden "siste nyheter" "Vi er på jakt etter nye utfordringer! Sitter du med seriøse planer om å skaffe deg en fet gatebil for å dra på treff, ta kontakt!" en skaffer seg kanskje gatebil for å gjøre andre ting en å dra på treff, så ville bare hatt: "Vi er på jakt etter nye utfordringer! Sitter du med seriøse planer om å skaffe deg en fet gatebil, ta kontakt!" På Lenker var det lite info... Hvorfor både "kontakt oss" og en egen side for kontaktskjema? Kunne dere ikke bare hatt det på samme side med det som folk vil bruke først/mest øverst? Kanskje istedet for en "kontakt oss" med org nummer osv osv. Ha en egen siden "Om oss" hvor dere skriver en lengre presentasjon av dere selv for å få øke folks følelse av trygghet. Feks en profil/CV info side om hver av dere. Den "logg inn" saken nederst på siden burde kanskje bare eksistere på en side? Har dere glemt styling av e-post lenker? Merkelig at all tekst er svart/hvit og med passende fargenivå mens linker på sider og til e-postene deres er blå og så lilla etter de har blitt klikka på. I Opera har jeg også et lite bilde under adresseområdet helt nederst på siden. Ser litt rart ut og dersom jeg klikker på det kommer jeg til: http://www.kontoret.no/customers/bilbyg ... efault.htm Burde også evt kun eksistere på en side slik at folk ikke blir forvirret. Ser også litt rart ut å ha dette bildet "svevende" utenfor hovedområdet. Lettere å kritisere enn å være positiv altså, men ikke ille. Bare småtterier egentlig, men det er med å tenke på smådetaljene at en får nettside med "X-faktor". 90% av tiden blir brukt på siste 10% i et prosjekt.
BalleKnalle Skrevet Juni 7, 2007 Skrevet Juni 7, 2007 Meget god konstruktiv kritikk Stonescream! Hadde selv bemerket meg språkbruken som du nevner.
ehrnst Skrevet Juni 7, 2007 Skrevet Juni 7, 2007 Språkbruken er ikke det beste som påpekes over her. I frykt for å kanskje drive reklame (da noen vet hva jeg jobber med) må jeg si selve designet og layouten likte jeg ikke. rammeverket er ok da:) Lov å spørre hva den ligger på i pris og hva som følger med av ting og tang. publiseringsløsninger etc?
Testpiloten Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Skrevet Juni 7, 2007 Gode synspunkter her. Takker for alle meninger. Spesielt Stonescream. Veldig bra tilbakemelding. Dr_S : Jeg legger ikke inn link her og spør etter kommentarer bare for å fiske gratis reklame. Skal ikke nekte på at jeg får det men det får så være. Dessuten tror jeg vi driver såpass lite så jeg tror ikke de store kronene detter inn på konto uansett Men dette er bare et utkast av nettsiden da. Har mye redigeringsmuligheter både på skrift og bilder i ettertid også. Logg inn biten nederst på siden er ment for Webmaster. Pris for nettsiden vil jeg ikke gå ut med men dere er velkommen til å kontakte firmaet som lager siden å spørre på pris
Dirty Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Begynner å ta form! bombe at DR_S måtte komme med noe frekt\unødvendig post
Ågedal Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Fint for dere med gratisreklame på bimmers da... Kan du ikke bare spare kjeften din for det der?Faen du må ha ett bittert liv,snørrunge. Bra side,men litt mere presentasjon av dere selv hjelper alltid godt
BMartinW Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 Fint for dere med gratisreklame på bimmers da... Kan du ikke bare spare kjeften din for det der?Faen du må ha ett bittert liv,snørrunge. Bra side,men litt mere presentasjon av dere selv hjelper alltid godt Det kan jo hende det var en spøk/ironi kanskje?
Testpiloten Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Skrevet Juni 10, 2007 Trenger ikke drittkasting for at noen skriver meningene sine her. Meningen med innlegget mitt var å få kommentarer om nettsiden. Klart jeg får reklame får siden ved å legge inn dette men Bilbyggeriet DA som er mitt og "BilbyggerietDA" (nicket på bimmers.no) sitt firma er noe vi driver på deltid utenfor vår vanlige jobb. Det er ikke noe stort firma som har som mål å tjene de store pengene. Klart det kan bli diskusjoner hvor vidt et firma skal ha lov til å legge inn innlegg på bimmers.no som er et gratis forum beregnet for privatpersoner. Jeg prøver iallfall til å skrive saklige innlegg der jeg ser problemstillinger til privatpersoner på ting de vil ha hjelp til. Jeg prøver ikke å henvise til mitt eget firma for å gjøre utbytte på det. Jaja nok om det. Sånn det ser ut så kommer vi nok til å akseptere det forslaget vi har fått men kommer til å redigere litt tekst for å få et klarere "språk" på siden. Alle meninger er velkommen, positive og negative
Ole@Automote Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Har betalt Gunnar for link til siden vår før og kommer til å gjøre det igjen. Om ikke lenge så ser dere en betalt linkt til siden vår på høyre siden her Jeg er veldig førnøyd med lay outen på siden, når det gjelder språket og formuleringer vi har brukt på siden må jeg si att mine og Øyvind sine egenskaper kansje ligger mere i rettning av praktisk kunskap framfor gode formuleringer og tekst skriving. Kansje vi skulle betalt noen for å legge inn en korekt skrevet tekst på siden som traff alle alldersgrupper og personligheter Satte stor pris på all konstruktiv tilbakemelding negativ som positiv
Dr_S Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Fint for dere med gratisreklame på bimmers da... Kan du ikke bare spare kjeften din for det der?Faen du må ha ett bittert liv,snørrunge. Han innrømte jo faktisk at det var gratisreklame, da...Så jeg vet ikke helt jeg. Snørrunge? Vel, er ikke jeg med moped i signaturen min iaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå