Svensson Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Er dette en lakksprøyte, eller er det noe anna piss som fulgte med en kompressor min far kjøpte for 10 år siden? Hvis det er det, kan noe tipse meg hvordan jeg skal lakke? Dette har jeg kjøpt inn: Grunning, herder,lakk og tynner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Kan nesten se ut som en lakksprøyte ja. Noe som bruker å følge med en del kompressorer, men om kvaliteten er god er en annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 jepp,lakksprøyte.har en sånn liggende som var med en gammel kommpressor, var og med sandblåseutstyr og mye anna jeg ikke vet hva er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 funker det bra da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Hva skal du lakkere? Kjøp ny på biltema eller noe, veit aldri hva som har lagt seg inne i dysa og drit, kjip å guffe på med støv eller annet jall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 lakkere nye sideskjørt, får se hva som skjer. Er lei av å vente på han som skal lakkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Hva skal du lakkere? Kjøp ny på biltema eller noe, veit aldri hva som har lagt seg inne i dysa og drit, kjip å guffe på med støv eller annet jall.. Det går faktisk ann å rengjøre ei slik sprøyte også da. Full i litt tynner i lakksprøyta først, og rist sprøyta mens du sprayer.. Da får du ut det som er av dritt. (forhåpentligvis) Svensson: Husk på å tynn ut lakken før du begynner. Den skal være veldig tynn. Men dette kan du jo prøve deg frem med å lakke på noe annet først. Pass også på å ikke ha på for tykke lag om gangen, for da blir det sig. Og ha det godt og varmt.. (Det er jo ikke noe problem nå om dagen...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Hva skal du lakkere? Kjøp ny på biltema eller noe, veit aldri hva som har lagt seg inne i dysa og drit, kjip å guffe på med støv eller annet jall.. Biltema? Ville kanskje anbefalt noe som gav et noe bedre resultat...eller som var av en noe bedre kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Hva skal du lakkere? Kjøp ny på biltema eller noe, veit aldri hva som har lagt seg inne i dysa og drit, kjip å guffe på med støv eller annet jall.. Biltema? Ville kanskje anbefalt noe som gav et noe bedre resultat...eller som var av en noe bedre kvalitet? Jeg kjøpte ifra biltema for 2 år siden! betalte 1200,- Og den holder enda! Vedlikehold er alfa omega på lakksprøyter. viktig å rengjøre de skikkelig etter bruk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Takker for tips mAZE får se hvordan det blir. Kanskje han får ræva i gir:P oi..det rima Tenker jeg må øve meg en del før jeg prøver.. er jo ikke så veeeldig lett dette her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå