320it Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Har akkurat prøvd å montere ett åpent filter, men den gummi saken som skal kobles mellom filter og lmm(?) var for stor.. noen som vet diameter på den? bilen er en bmw e36 320 97 mod m52 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Kan du ikkje bruke ei slangeklemme til å stramme den inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Diameter kan du vel lett finne ved å bruke f. eks en tommestokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 nei, den var nok litt for stor til det. var 80mm. kan ikke tenke meg til at det kan bli tett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 joda, sant nok. men hadde ingenting å måle me for hånden da jeg hadde den av. hadde bare vært greit hvis noen visste hva dia var på den, slik at jeg slipper å ta den av en gang ekstra. ikke at det er så mye arbeid da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 joda, sant nok.men hadde ingenting å måle me for hånden da jeg hadde den av. hadde bare vært greit hvis noen visste hva dia var på den, slik at jeg slipper å ta den av en gang ekstra. ikke at det er så mye arbeid da men. trenger du å skru av denne overgangen for måle utvendig diameter?? Det er jo ikke noe problem i verden. Hvis ingen svarer deg så skal jeg måle imorgen! Men uansett, overgangene kan jo sikkert variere i dim. Og hvilke mekanikere bruker tommestokk?? Skyvelære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 var bare det at jeg ikke har tid til noe i morgen, og har ikke bilen her i kveld. skal rett ned på sjappa å se om jeg finner rette overgangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå