Fubarian Skrevet Juni 7, 2007 Skrevet Juni 7, 2007 Hei, har en 325 e36 med lysholm kompressor. lurer på om det er noe å hente på å bytte til større dyser? å isåfall hvilke dyser bør jeg kjøpe?? Også lurer jeg på luftfilter-kit.Noen som har montert Cda-box ifra BMC?? har Trua på dette kittet med direkte kaldluft ifra fronten og lukket filterhus.Hvem i norge fører dette? finner bare svenske sider med dette kittet.
CrZyWiz Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Heisann! litt ot, men er dette den som sto til salgs i tromsø? Turkis lignende av farge?
Fubarian Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Skrevet Juni 11, 2007 jepp...er den...er hellakkert nå dah:)
CrZyWiz Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Går den bra da? Vurderte den. Ang kit så kjøpte jeg idag ett slikt kit K&N med skillevegg og alt man trenger. Kjempefornøyd sålangt! Dypt snerr ilag med Eisennmann eksosen.
Fubarian Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Skrevet Juni 11, 2007 nå går den godt:) har bytta hele eksosen, fått grenrør å diverse, byttet def.lambda og gass spjeld regulator. tenkte æ sku ha den til å gå bedre me å øke laddetrykke men treng større dyser å sånn, vurderte slikt k&N-filter men plass mangel så trur en sånn CDA-boks gjør susn men finner ingen som fører disse kittene i norge Nu e biln strøken å en hall iforhold til den va når æ henta den...arti å mekke BMW;)
harryy Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 På sidene til BMC finner jeg ihvertfall en norsk importør: http://www.non-stop.no Ser ganske greit ut dette da, kald luft til motor er generelt positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå