Gå til innhold

Min e34, rieger, oppdaterte bilder

Share

Anbefalte innlegg

Tengte jeg kunne legge opp noen bilder av bilen min her.

Bilen har rieger styling rundt om, å seidl vinge, å m-paralell felger 18" Er senka 60/40 med gule koni osv

EDIT: Legger opp noen bilder jeg tok mens jeg testa speil refleks kamrea til fattern :D

Bilde009.jpg

Bilde005.jpg

Bilde003-1.jpg

Bilde001-1.jpg

Bilde040.jpg

Montering av sjørter

DSC00651.jpg

kobla opp tåkelysa

DSC00392.jpg

Passe lav. klarglass blinkers montert, å rengjorte linser

DSC00697.jpg

Kantfelger

DSC00685.jpg

DSC00678.jpg

DSC00684.jpg

DSC00728.jpg

DSC00723.jpg

DSC00725.jpg

DSC00722.jpg

Håper noen blir glade for litt bilder å se på å ikke masse tekst å noen få bilder :D Kom gjærne med komentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei

fin bil dette

personelig er ikke jeg noe big fan av den spoileren du har på bilen din, hadde holdt med en litt mindre en.

den du har der ligner på sånne som du bruker i lemanns osv, ikke det at det er noe negativt;)

men pen bil med pen farge i hvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, absolutt, men likte heller ikke den spoileren... Det viktigste er jo at du er fornøyd, og det regner jeg med du er... Planer om noen andre speil på bilen? Hva med breie lister på sidene også, og lakkere dem og de som er bak, siden "listene" foran er lakkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo ikke så værst ut den. Men for å fullføre looken ville jeg ha lakkert "listene" på frontfangeren sorte slik at du viderefører dette fra bakfanger og sidelistene.

I tillegg ville jeg ha lakkert området over sideskjørtene fra sort til bilens farge, blir et unaturlig avbrekk der som ikke blir tatt igjen hverken på bak eller front av bilen.

Chromelistene rundt vinduene ville jeg enten ha lakkert matt sort eller skiftet ut til shadowline.

Samtidig ville jeg ha lakkert tåkelysinnsatsene også sorte, slik at du får et 3-delt sort område i frontfangeren som rieger er så velkjent for.

Til slutt syntes jeg felgene blir litt for tamme for bilen. For all del, veldig pene felger, men med denne typen styling/vinge osv. må det kraftigere lut til.

Det var hvertfall mitt forsøk på konstruktiv kritikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har tengt på å få lakert bilen helt ned, samme med å få lakert "lista" på frontfangeren sort. Hva er disse shadow listene som alle snakker om egentli? takker for alle komentarer :P Var heller ikke stor fan av spoileren til jeg så den på bilen på ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bilen din er det chromelister rundt vinduene. Shadowline vil si sorte lister rundt vinduene. Disse kan kjøpes og monteres eller du kan ta snarveien å lakkere chromelistene du har matt sorte. Men da må det brukes skikkelig grunning og gjøres bra, da lakk har lett for å slippe på chromeflater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske pen bil det her, bare synd det er sånn vinge (ikke spoiler som nesten alle sier) som de fleste harry volvoer har.... ellers var den ganske pent styla. stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...