Daivos e30 Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Trenger en klokke/Differensial til bmw e 30 320 2 dørs 87 mod men er seint på året så det er en type 2, nye modellen. Har noen en send gjerne Pm
bmwhans Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 er det noen forskjell på de da? har til den gamle jeg.. hva er forskjellen?
Daivos e30 Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Skrevet Juni 8, 2007 Jeg vet ikke, kan du hjelpe meg og finne det ut? kjøper den visst det er samme utveksling til en ok pris.
bmwhans Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 jeg vet ikke helt hvordan jeg skal finne det ut. hehe. kan høre med noen her.. det er original diff du leter etter eller? ikke med brems?
Eirik Viste Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 Har ogsä en. Se ny annonse. Hvis du fär hjelp sä kan du sette et merke pä hjulet og et annet punkt pä skjermen. Finn ogsä et annet punkt pä kardangen og huset pä diffen. Sä snur du dekket en omdr, og teller hvor mange ganger kardangakslingen gär rundt. Da har du ca peiling. Min diff er 3,46. Eirik.
Daivos e30 Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Skrevet Juni 9, 2007 Orginal diff helst, skal bare ha den i sommer til jeg skal skifte ut hele understelle til 325. men er jo greit å ha bilen i sommer liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå