[space] Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Nydelig bil og nydelig motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Gratulerer! Pen bil ":2zm0klhg]Nydelig bil og nydelig motor! Takk for det! Har også bestilt 18" Hartge Classic Replica fra GS. Håper bare det ikke tar 2 måneder å få de, slik som en del andre her inne visstnok har opplevd. Etter å ha kjørt bilen et par dager og blitt bedre kjent med den har jeg bare et ord....fantastisk! Godt fornøyd så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Jeg trenger litt hjelp til å velge ut blinklys og sideblinklys. Hvilke vil passe best på min orientalblå coupe? Noen av disse? Jeg husker Magnus på forumet her hadde en orientalblå 320 coupe før. Noen som vet hvilke blinklys han hadde på sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Du kan jo ta en kikk på min E46 Coupé angående blinklysene http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=51825 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 jeg stemmer for orginal sotede!! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 jeg stemmer for orginal sotede!! =) Er det den øverste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 Noen som vet forskjellen på disse hos Schmiedmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 sikkert bare lengden på røra..!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 Da har jeg kjøpt meg nye felger(18"- 225 og 255) og krom enderør. Synes bilen hevet seg flere hakk med de nye felgene Krom enderørene gjore seg også Synes bilen begynner å bli veldig bra. Vurderer sotede blinklys. Trenger et nytt skiltholder. Hva tenker folket om skiltholdere i krom? Vil det bli bra eller vil det se tacky ut? Har jo kromlister, kromnyrer og krom enderør, så det passer kanskje inn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Nydelig bil ser meget lovende ut,alle mods hittils,keep ut the good work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå