Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips på hvordan jeg kan feste regskiltet foran uten å skrue høl i den lekre, nye m-fangeren min? Gjelder en E39. Idéer?

Skrevet

Skru fast en skiltholder av typen som selges i webshopen på sidene her, sett inn skiltet og klips den sammen igjen, så har du montert skilt uten synlige skruer. Skruehull BAK skiltet har null å bety.. det skal jo alltid sitte et skilt der uansett.

Skrevet

Silikon, men når den er er fast, så får du neppe løs igjen. er jo bare å borre hull i fanger og skru den fast. Eller må det absolutt være uten skruehull?

Skrevet
Får man ikke laget skilt hos biltilsynet ala prøveskilt som man bare klistrer på? Mener jeg har hørt det en gang :)

Er nok dårleg med det du...

Men slike er da null problem å lage sjøl...berre å kjøpe "klistrelapp"-papir i A4-str og skrive ut sjøl det...

Ulempa er jo at du kan bli stoppa for dokumentforfalsking... :?

Skrevet

Det sier seg jo selv at om du ikke skal skru så må du lime på et eller annet vis. Dobbeltsidig tape, sikaflex, etc., og resultatet når du tar det av igjen blir ikke noe bedre enn to små fine skruhull. Har du noen kraftige magneter kan du jo prøve på noe slikt, men erfaringsmessig er det best at slike ting sitter bom fast, ellers får du slitemerker i lakken når det rister.

Fatter enda ikke hvorfor du ikke skal skru i fangeren så lenge du får skjult skruene bak skiltet.. :roll:

Skrevet

Nei skiltet må jo på uansett og det er som Gunnar sier, ingen problem å skjule skruene bak skiltet, bare kjøp en sånn Bimmers skiltholder de selger her.

Skrevet

Har hørt om folk som har brukt borrelås av noe slag, men vet ikke hvor bra d fungerer.

Eneste som er stygt med skiltholder fremme er at den ikke vil gå i ett med fronten iom at fronten ikke er rett, men spiss. (klarte ikke finne det rette ordet her men regner med du skjønner hva jeg mener.)

Skrevet

Det finnes 'buede' skiltholdere! Jeg har nylig kjøpt det til mine biler; buede skiltholdere UTEN reklametekst! Pris: kr 50/stk... Kan sjekke hvor om noen ønsker å vite..

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...