jäger Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 Er det noen som har tips på hvordan jeg kan feste regskiltet foran uten å skrue høl i den lekre, nye m-fangeren min? Gjelder en E39. Idéer?
Gunnar Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 Skru fast en skiltholder av typen som selges i webshopen på sidene her, sett inn skiltet og klips den sammen igjen, så har du montert skilt uten synlige skruer. Skruehull BAK skiltet har null å bety.. det skal jo alltid sitte et skilt der uansett.
jäger Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Skrevet Juni 9, 2007 Joa, men tanken var å slippe å skrue i fangern. Andre forslag?
ropa Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 Silikon, men når den er er fast, så får du neppe løs igjen. er jo bare å borre hull i fanger og skru den fast. Eller må det absolutt være uten skruehull?
Bjørn 320 Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 Viss det er krise med skruar så får du vel lime det fast på eit vis... evt. strips viss det kun skal vere midlertidig
ipox Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 Får man ikke laget skilt hos biltilsynet ala prøveskilt som man bare klistrer på? Mener jeg har hørt det en gang
Bjørn 320 Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 Får man ikke laget skilt hos biltilsynet ala prøveskilt som man bare klistrer på? Mener jeg har hørt det en gang Er nok dårleg med det du... Men slike er da null problem å lage sjøl...berre å kjøpe "klistrelapp"-papir i A4-str og skrive ut sjøl det... Ulempa er jo at du kan bli stoppa for dokumentforfalsking...
Gunnar Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 Det sier seg jo selv at om du ikke skal skru så må du lime på et eller annet vis. Dobbeltsidig tape, sikaflex, etc., og resultatet når du tar det av igjen blir ikke noe bedre enn to små fine skruhull. Har du noen kraftige magneter kan du jo prøve på noe slikt, men erfaringsmessig er det best at slike ting sitter bom fast, ellers får du slitemerker i lakken når det rister. Fatter enda ikke hvorfor du ikke skal skru i fangeren så lenge du får skjult skruene bak skiltet..
Haug530D Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 Nei skiltet må jo på uansett og det er som Gunnar sier, ingen problem å skjule skruene bak skiltet, bare kjøp en sånn Bimmers skiltholder de selger her.
-Anders- Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 Har hørt om folk som har brukt borrelås av noe slag, men vet ikke hvor bra d fungerer. Eneste som er stygt med skiltholder fremme er at den ikke vil gå i ett med fronten iom at fronten ikke er rett, men spiss. (klarte ikke finne det rette ordet her men regner med du skjønner hva jeg mener.)
P.I.B Skrevet Juni 10, 2007 Skrevet Juni 10, 2007 Jeg har bestandig brukt 3M borrelås på skilt forran. Det holder!
CBX1979 Skrevet Juni 10, 2007 Skrevet Juni 10, 2007 Det finnes 'buede' skiltholdere! Jeg har nylig kjøpt det til mine biler; buede skiltholdere UTEN reklametekst! Pris: kr 50/stk... Kan sjekke hvor om noen ønsker å vite.. Mvh
bmwhans Skrevet Juni 10, 2007 Skrevet Juni 10, 2007 de som lager skiltet har et alternativ hvor du får limt det fast..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå