Lanzin Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 De er til e39,nye uten dekk,aldrig vært montert.. Les hele tråden og se bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 sender du ikke da? da kan jeg gjerne ta med dekk også...??? jeg er interessert, vet du ikke om en som kjører trailer til bergen da??? eller lignende?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 kan sende.. men kun ved forskuddsbetaling.. blir dyrt å sende med posten...oppkrav tar en evighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 dekkene har jeg solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 Kom igjen høyeste budet kl 2359 søndag vinner!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Kom igjen.. skjønner ikke hva som er bremsen her... og en liten skvett med useriøse også.. Les hele tråden før dere legger inn bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535M Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 2600,- mot at du sender som oppkrav og jeg betaler portoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 desverre..Skrev tiligere hva jeg mener om oppkrav.. Men da er det greit. Da lar jeg de ligge. Salg Avsluttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå