Haug530D Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 Som tittle sier De ser breiere ut enn andre sine nyrer.
Toro Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 Det er vel facelift eller M5 nyrer du har, siden det er krom i rillene.
Haug530D Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Skrevet Juni 9, 2007 Det er vel facelift eller M5 nyrer du har, siden det er krom i rillene. Er ikke krom i rillene nei, bare jeg som er så fordømt god til å vaske, Ja jeg vet At M5 nyrene er sånn.
-Anders- Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 Dette er de første som kom på E39: Så du har facelift nyrer.
Haug530D Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Skrevet Juni 9, 2007 Dette er de første som kom på E39: Så du har facelift nyrer. Ok, takker, da må de ha blitt ettermontert siden bilen er 96 modell, tenkte jeg skulle ha M5 nyrer så jeg får legge disse ut for salg senere da.
Toro Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 Det er vel facelift eller M5 nyrer du har, siden det er krom i rillene. Er ikke krom i rillene nei, bare jeg som er så fordømt god til å vaske, Ja jeg vet At M5 nyrene er sånn. Hehe, da så... ser jo ut som det er det på bildet, men da så jeg visst feil
Haug530D Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Skrevet Juni 9, 2007 Mye skal du ha for nyrerne hvis du skal selge? Vet ikke hva disse ligger i pris brukte jeg, men først må jeg uansett kjøpe nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå