Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser veldig bra ut :)

Men Lambo dører på en Bmw, synes jeg ikke passer jeg :P

Men stå på ser moro ut

takker :D

lambo passer vel best på japse biler. tro nok ikke det blir lambo på meg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
blir moro å se ferdig resultat :) når regner du med å være ferdig :?:

tja si det.har som mål å bli ferdig til neste sommer.blir en del penger å legge ut så. bare motoren ryker på 30 lapper. skal først å fremst godkjenne den som 325 før jeg begynner med bredding og lakk

Skrevet
gromt med e30 prosjet. det liker vi altid.

kan bli skikkelig bra det her, men skal du kjøre med den diffen på en m20, må du få tak i en sportskasse med 1.1:1 i 5the gir. hvis ikke gommer den til og ha meget dårlig aks og sikkert toppfart på 3dje.

den utvekslina er til m535i med sportskasse.så du bør nokk finne den en annen. m20b25 med turbo så ville jeg valgt en 3,64:1 med 40%lockup

Det er absolutt ikke noe problem å bruke en 3,73:1 diff på en standard 325.

Får god aks og litt lavere toppfart, men ikke noe plagsomt lav.

Om du kommer opp i 250hk og oppover er det jo mere hensiktsmessig med en tyngre utveksling for å få mere ut av girene.

• 2 weeks later...
Skrevet

da er noen deler bestillt:

shortshift

hvite instrument plater

cromringer

m-power olje påfyllings lokk

Skrevet

ser kjempebra ut dette! jævli bra at du har så mange bilder etc.. blir sikert dritbra resultat hvis du tar tiden og lar være å slurve...! du har PM forresten...

Skrevet

pm svart! tror dette blir bra. tar meg god tid. må nesten det når jeg jobber 4 skift i tillegg. blir å handle inn en del nye deler snart nå.venter inn masse cash.

skal ikke være noe problem med ombygging,men de ville som sagt ha en god søknad og en liste med delene som er forskjell fra 320 -325

Skrevet

kan bli skikkelig bra det her, men skal du kjøre med den diffen på en m20, må du få tak i en sportskasse med 1.1:1 i 5the gir. hvis ikke gommer den til og ha meget dårlig aks og sikkert toppfart på 3dje.

den utvekslina er til m535i med sportskasse.så du bør nokk finne den en annen. m20b25 med turbo så ville jeg valgt en 3,64:1 med 40%lockup

Om du kommer opp i 250hk og oppover er det jo mere hensiktsmessig med en tyngre utveksling for å få mere ut av girene.

Det er som e30turbo sier, 3,73:1 er lettere utveksling enn 3,64:1

Jeg har selv 3,73:1 og dette er veldig grei utveksling på min turbobil. har standard getrag 260 kasse.

Kan bli bra bil av dette, stå på!

Skrevet

Det er som e30turbo sier, 3,73:1 er lettere utveksling enn 3,64:1

Jeg har selv 3,73:1 og dette er veldig grei utveksling på min turbobil. har standard getrag 260 kasse.

Kan bli bra bil av dette, stå på!

jeg tengte på 3.07 når jeg svarte. en 3.73 er super på 325.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...