325icab_88 Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Lurer på hvor mange grader sånn ca vanlig lakk på boks tåler, da jeg tenkte å lakke toppdekselet Må jeg bruke varmelakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 du må nok bruke varmelakk ja, ellers flasser det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampfiler Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 jeg har lakkert noen topplokk uten varmelakk.. hakke flasset av enda,, 3 mnd gammelt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 brukte kalipperlakk med klarlakk etterpå på forden, varmebestandig klarlakk.. ikke flasset enda, og på bmw har eg brukt vanlig lakk, heller ikke flasset enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 Flotters har lakket det nuh, brukte vanlig grunning og deretter vanlig lakk + klarlakk... Håper det holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 det spørs.. kan være du er heldig.. men lakka kalippere på en bil uten varmelakk og det funka fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 Er ikke værre enn å hive på det gamle om det flasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå