bård Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Sport evo interiør er ikke det enkleste å få tak i, men fy så rått det er. Imponerer den motoren som skal nedi der, mulig jeg har lest det i tråden et sted men husker ikke, er motoren kjørt i benk og effekten målt?
Pitstop Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2007 Har dem framstola`n der og baksete i stoff, men det blir ikkje helt det samme Kosta faktisk 52062,52kr og kjøpe nye orginale skinntrekk på dem, så håpa på at ikkje det må bli løsninga
Pitstop Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2007 desverre e den ikkje kommet så langt enda, men det blir lagt ut film-bilder og data på prestasjoner så snart det er gjort :)
bård Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 følger med i spenning, må vel være det kuleste motorprosjektet jeg har sett her inne, vil tippe lyden i den blir uslåelig:)
Espen M33 Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Na bilen der fortjene jo egentlig et bur og to bøttestola med 6-punkts belter da... Ikkje nå anna kjedelig fjas. Ta væt du jo
Pitstop Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2007 følger med i spenning, må vel være det kuleste motorprosjektet jeg har sett her inne, vil tippe lyden i den blir uslåelig:) Arti å høre Satsa på at det bli litt lyd ja...hehe
Pitstop Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2007 Na bilen der fortjene jo egentlig et bur og to bøttestola med 6-punkts belter da... Ikkje nå anna kjedelig fjas. Ta væt du jo Hehe....gjer egentli det, men bli sports cruiser ta vettu Står flere e30`a her, så bli vel i en av dem tenke e...hehe
Øyvind L. Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Må bare spørre.. Hvorfor ikke heller koster på en M50 alle disse kronen? M50 er jo en mye nyere konstuksjon enn M20. M50 har jo faktisk en par gode forbedringer iforhold til M20? Men ellers så må jeg si at det ser veldig tøft ut det du driver med. Morro å se noen som sugetrimmer M20 også og ikke bare putter på turbo.. Blir gøy å se hvor mye Hk du får.. Regner med du måler den på rulle slik at de ikke bare blir skryte hk..
Øyvind L. Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Har dem framstola`n der og baksete i stoff, men det blir ikkje helt det samme Kosta faktisk 52062,52kr og kjøpe nye orginale skinntrekk på dem, så håpa på at ikkje det må bli løsninga Helge Vik hadde et Sport Evo interiør i sort skinn før sommeren. Han ville ikke selge for under 30000kr. Jeg kjøpte mitt for 20000 i tysklad før sommeren. De vokser ikke på trær nei, spesielt ikke i svart skinn.
Pitstop Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2007 Må bare spørre..Hvorfor ikke heller koster på en M50 alle disse kronen? M50 er jo en mye nyere konstuksjon enn M20. M50 har jo faktisk en par gode forbedringer iforhold til M20? Men ellers så må jeg si at det ser veldig tøft ut det du driver med. Morro å se noen som sugetrimmer M20 også og ikke bare putter på turbo.. Blir gøy å se hvor mye Hk du får.. Regner med du måler den på rulle slik at de ikke bare blir skryte hk.. Det står litt tidligere i tråden, men han jeg bygger bil`n for har så lenge jeg kan huske hatt lyst på en m20 maks borra og stroka med dbilas innsug, så det er egentli ikkje værre enn det Ska mappe opp bil`n på "rullende landevei" ja.....så det er hk på hjula vi er ute etter Får ringe helge å høre om han har det enda, eller om han vet av nokka
Espen M33 Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Har dem framstola`n der og baksete i stoff, men det blir ikkje helt det samme Kosta faktisk 52062,52kr og kjøpe nye orginale skinntrekk på dem, så håpa på at ikkje det må bli løsninga Helge Vik hadde et Sport Evo interiør i sort skinn før sommeren. Han ville ikke selge for under 30000kr. Jeg kjøpte mitt for 20000 i tysklad før sommeren. De vokser ikke på trær nei, spesielt ikke i svart skinn. I mine øyne skal man være passe gal for å betale 30.000,- for et slikt interiør. Det er jo tross alt Recaro Speed stoler. Og så lenge det ikke er en SE man MÅ ha riktig interiør til så finnes det utrolig mye fett å få kjøpt på stolfronten. For 20.000,- kan man f.eks få et par pent brukte recaro eller sparco bøttestoler i karbon. Feitere stoler får man ikke! Men, hver sin smak
Øyvind L. Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Har dem framstola`n der og baksete i stoff, men det blir ikkje helt det samme Kosta faktisk 52062,52kr og kjøpe nye orginale skinntrekk på dem, så håpa på at ikkje det må bli løsninga Helge Vik hadde et Sport Evo interiør i sort skinn før sommeren. Han ville ikke selge for under 30000kr. Jeg kjøpte mitt for 20000 i tysklad før sommeren. De vokser ikke på trær nei, spesielt ikke i svart skinn. I mine øyne skal man være passe gal for å betale 30.000,- for et slikt interiør. Det er jo tross alt Recaro Speed stoler. Og så lenge det ikke er en SE man MÅ ha riktig interiør til så finnes det utrolig mye fett å få kjøpt på stolfronten. For 20.000,- kan man f.eks få et par pent brukte recaro eller sparco bøttestoler i karbon. Feitere stoler får man ikke! Men, hver sin smak Da den kom til E30M3 så het den Recaro SR. For min del var ikke Sparco bøttestoler noe tema å ha i min M3. Jeg ville ha det mest mulig originalt og da var jeg villig til å betale så mye for et interiør som det finnes 6-7stk av i norge. Alle kan kjøpe en feet Sparco stol, men ikke alle som kan kjøpe et originalt Sport Evo interiør. Som du sier, hver sin smak.
Pitstop Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2007 Har et sett recaro SR i m-stoff og 2+2 baksete, men synest ikkje det bli helt det samme som i skinn.....domt det er så utroli dyrt nytt skinn til disse stolene Hadde nok blitt ganske så kult med carbon stoler også, men det passa ikkje helt med stil`n på bil`n Får sjå ka vi finn på....bli altids ei løsning
opt Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 svart vader fra e36 hadde vært pent, ikke org i e30 da men, hvertfall org m3
Pitstop Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2007 Visst du vet om, så har e en e36 coupe som treng svart vaderskinn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå