Pitstop Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 hoho. grymt! i få bli me på fredagen da?? Det e jo plass te 1 til Skrik ut visst du ska bli me da.....stor tur ta..hehe
KalMar Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Fet bilde når de sto i sola !!! Gjet om jeg gleder meg til sommer og tøre veier
Kristian Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 haha, bli skøøøy. tar me ei kasse me pils i da:P
BMW_Larsen Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 faken at min ikje bli ferdi før neste uke dah..:/ om ikje sku i prøvd å hengt me på truri..hehe:) sku den få gjort alt på en dag på bjørnstad lr?
BMW E30 325 Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 er det noe nytt her da ? kommet fra bremsing ? rå bil og bra arbeid:)
Pitstop Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Da e vi tebake fra benking og e ganske fornøyd vært ute å kjørt ca 9-10 mil i dag å alt virka til å være iorden....vanvittig tøff lyd og en helt utrolig gassrespons Ska prøve å få filma litt i morra visst været tilsei det Filma under benkinga også, men va ikkje nokka som blei nokka særlig bra Kjem med mere info i morra
Runar-CSi Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Været idag er jo fint! Har dere prøveskilt eller? Hadde vært artig å kjent hvordan den føles... Bra effekt, tipper den er illsint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå