Pitstop Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Skrevet Desember 19, 2009 Flere bilder Nå står bilen vinterlagret og skal snart ta ut motoren for å gjøre motorrommet penere, så er desverre ikke så mye å ta bilder av akkurat nå
Olav Otterlei Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Hvor ble de baklyktene kjøpt? lakka hjemme?
Pitstop Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Skrevet Desember 25, 2009 Hvor ble de baklyktene kjøpt? lakka hjemme? Husker ikke lenger, men lurer på om dem sto på bilen når den ble kjøpt.....er orginalsota MHV lykter..
Tsf Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Har nå lest alle 39 sidene og har storkost meg sidan den første:) råå e30 du har bygd deg, syntest det var stillig og se ein strøken 4 dørs, ikke offte du ser. lykke til med godkjenning og eventuelt gromere motor, når den tid kommer:D
Pitstop Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 Takk takk Blir nok satt litt på is denne bilen nå, da jeg må gjøre ferdig en E30 325 cab, en E9 2,8 cs og en E36 M3 før noe mer blir gjort med denne + at jeg må gjøre E60`n og E46`n sommerklar med litt stasj Men skal bli godt å få begynne på denne igjen og få gjort den helt ferdig så det går ann å ta den med på treff og ha det litt morro med den
Tsf Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 åå, hørtest ut som du hadde mange andre prosjekt og kjøre ferdige ja:P
Pitstop Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Skrevet Januar 2, 2010 åå, hørtest ut som du hadde mange andre prosjekt og kjøre ferdige ja:P Viktig å passe på at det ikkje blir for mykje fritid vettu....hehe
Pitstop Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Da var sorgens dagen kommet for vurdering av salg Bilen blir gjort ferdig motorrom og motormessig før eventuelt salg Denne selges kun til rett mann og rett pris Send PM om du er seriøst interesert
Kristian Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 dette er en helt sinnsykt bra e30.. håper virkelig den havner i gode hender..
Pitstop Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Kjenner at det er så absolutt ingen god følelse å legge denne ut for salg.....blir litt kvalm kjenner jeg Men det strekker bare ikke til med tid og plass til denne bilen lenger Det følger med benkingspapir på motor og TUV papirer på Alpina bremsene, å fått beskjed med biltilsynet at det ikke skal bli noe problem å få denne godkjennt med effektøkningen Denne bilen har passert utrolige 500000kr i egenkost.......ALT er nytt og ALT er lakkert Du skal lete lenge for å finne en så strøken E30
Pitstop Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Hadde vært godt om du kjøpte denne kristian, da hadde blitt glad for da vet jeg den hadde fått det den pleien fortjener
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå