matsrh Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Rått! Gratulerer Var vel nesten på tide å få den på veien, hehe
joachim sørlie Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 MORRO! lurer på hvordan lyden i denne er jeg?
fizn Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Di er hjemelaget:) Opprinnelig en b25 da? edit: Tror jeg må ta en titt gjennom hele tråden gitt
Pitstop Skrevet August 21, 2012 Forfatter Skrevet August 21, 2012 Rått! Gratulerer Var vel nesten på tide å få den på veien, hehe Takker Var vel ikke akkurat for seint nei...hehe MORRO! lurer på hvordan lyden i denne er jeg? Lyden er grom, men vet ikke hvordan den blir med B6 3,5 eksosen enda da, men legger nok ut et lydklipp etterhvert når den kommer på Di er hjemelaget:) Opprinnelig en b25 da? edit: Tror jeg må ta en titt gjennom hele tråden gitt Denne er hjemmelaga ja men opprinnelig en M20B25 som utgangspunkt Står en del tidligere i tråden om hvordan den er bygget opp
Eirik.aa Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Ka treff dokker sikta inn på da sondre? Prøvde å få fri til Acr helga nå men det gikk ikke, 1 mnd på sjøen istede, Nesten like artig posting.php?mode=smilies&f=11# Den kledde jo skilt så får kose seg her til jeg er hjemme å en mulig bane helg dukker opp før vinteren
Sletten Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Ble veldig bra må nesten prøve å snike meg til å sitte på en liten tur en dag det passer Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Eirik.aa Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Ble veldig bra må nesten prøve å snike meg til å sitte på en liten tur en dag det passer Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 Bare si fra det, benytte nåkk alle fri dager med tørre veia til å kjøre ut året no
Sletten Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Er på sjøen til onsdag å så blir det vel noen dager i Sandnes før jeg kommer til molde. Men kan gi deg en pip høre hva du driver med når jeg kommer hjem Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Tommen325 Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Fantastisk rå bil! Rått at noen går utenom turbo på M20 å henter såpass mye effekt, og på toppen av det hele får den godkjent. Jeg er også enig med andre her at vi fortjener et lydklipp av maskinen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå