Pitstop Skrevet August 24, 2012 Forfatter Skrevet August 24, 2012 Takker Er morsomt å ha noe som ikke allle andre har, og et stort + er at den er vanvittig morosom og kjøre med denne motoren Skal komme med et skikkelig lydklipp etterhvert, men vanskelig å få frem riktig lyd med mobil så vi får se om vi greier å få til noe annet som gir riktig lyd på opptak
Pitstop Skrevet August 24, 2012 Forfatter Skrevet August 24, 2012 En liten 16 sekunders ustødig film med eieren bak kamera:D Ikke så mye å skryte av, men den gir ihvertfall litt inntrykk av lyden innvendig i bilen
BMW E30 325 Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Gratulerer, skikkelig morsomt å høre! Men hvilken motorstyring ble den godkjent med?
Eirik.aa Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Gratulerer, skikkelig morsomt å høre!Men hvilken motorstyring ble den godkjent med? Godkjent med datasprut DTA S 60 Pro. God erfaring med biltisynet etter dette, nå er det faktisk mulig å dra opp dit å få råd og tips , til og med hjelp til å skrive søknad hvis man har en bil man vil bygge om. Tok Lang tid med meg på pga mye prøving og feiling for å få motoren til å fungere optimalt.
BMW E30 325 Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 så du godkjente i molde, og hadde bare positiv erfaring med det ? sterkt å få godkjent sprut da, sa de noe spess rundt det temaet ? hvilke papirer brukte du som bakgrunn for godkjenninga ?
Eirik.aa Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Molde ja, godkjent på harte h35 papir som jeg fikk med de. (Måtte oversette til norsk )Med følgende tillegg ,som tuv på alt, kvittering på motor, benkepapir fra godkjent verksted der hk og nm måtte være skrevet på og stemplet,4 hjuskontroll og godkjent eu kontroll( b.l.a for å ha co måling på nye motor ) Datasprut var bare nevnt som moderne innsprut anlegg i søknad, kansje hengt seg mer opp i den hvis det. var turbo ... Så Fliid hadde ett bra oppsett på søknad. på teknisk forum her
Larsegutt Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Gratulerer med godkjenning på et RÅTT bygg! Å lyden... vel den vet jeg at den må oppleves for å forstå Håper å se den mer rundt på treff neste år
Mjørgen Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Rått:-D jeg skal søke molde om m106 i m535en min. Hvem anbefaler du å ta kontakt med der? Hilsen jørgen:-)
Pitstop Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 er alt i orden med e30`n? Alt iorden
haugen1 Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Lyden er på denne er herlig like godt og høre når Eirik kjører fra verkstede mitt og drar på opp veien :0
Pitstop Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2012 En liten runde på lukka område i 2 og 3 gir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå