Stian Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Heisann god folk. Er det nokon som kjenner til bilen her? Eg vurderar sterkt å handle.. Link: http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... cV6S588008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Kan den bilen ha hatt en tidligere eier ved navn Espen? I så fall vil jeg tro det er mange her som har kjennskap til bilen. Mener 'M3_CSL' her på forumet (Haakon) har hatt fotosession sammen med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Ser ut som en drøm... Perfekt bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 Hmm. Det kan hende. Eg kan ta ein tlf til Haakon da. Eg er int i mest mulig fakta før eg handlar ein så dyr bil. Men den ser no fin ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Husker den avr på Rudskogen samme året han kjøpte den. Pen bil! Kompisen hans hadde lik bil, i grå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Kan nå bekrefte at det er den bilen. Første eier heter Espen Svendsrud, og har vært eller er sentral i NSK, så du kan jo prøve å ringe ham for litt historie på bilen. Den har ihvertfall vært banekjørt en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Tipper det er Inge Mauseth som er kompisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Det stemmer nok også. Jeg kjenner verken Espen eller Inge, men har fått med meg litt smått.. Her er f.v. Inge, Thorleif, Haakon og bilen fra annonsen: (Fra Haakon sitt galleri: http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=album25&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php&page=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 kjenner jeg er litt misunnelig på de som har rå til en slik bil, men bare vent 11-15 år da har nok jeg en slik også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 SER iallefall flott ut den bilen her. Uten at jeg vet noe mer om den. At den er bankjørt har ingenting å si, bare den er passet på og holdt ved like av en entusiast. Og kan ALDRI tenke meg du angrer på å kjøpe deg en E46 M3. Det har ikke jeg gjort iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 At den er bankjørt har ingenting å si, bare den er passet på og holdt ved like av en entusiast. Kjøper man en brukt M3 i den tro at den aldri har vært grisekjørt så tror man på nissen. Hvordan slike biler er vedlikeholdt er jo derfor kritisk informasjon før man overfører over sekshundre laken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Bilen ser VELDIG bra ut og skiller seg ut (på en positiv måte) fra alle andre M3-er. At bilen er entusiasteid er nesten et krav for en bil i den prisklassen. Noen vil kanskje foretrekke SMG, men det er først og fremst en smaksak. Ingen av delene er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 At den er bankjørt har ingenting å si, bare den er passet på og holdt ved like av en entusiast. Kjøper man en brukt M3 i den tro at den aldri har vært grisekjørt så tror man på nissen. Hvordan slike biler er vedlikeholdt er jo derfor kritisk informasjon før man overfører over sekshundre laken. er vel litt uenig med deg. Jeg hadde trodd en annen e46 enn e46m3 er grise kjort. Hvorfor? jo fordi er mange rike mennesker der ute som bare vil ha den dyreste og kuleste bilen og mange av de er menn over 50 som lever drommen om aa ha en m3 og er ikke mange av de som grisekjorer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 At den er bankjørt har ingenting å si, bare den er passet på og holdt ved like av en entusiast. Kjøper man en brukt M3 i den tro at den aldri har vært grisekjørt så tror man på nissen. Hvordan slike biler er vedlikeholdt er jo derfor kritisk informasjon før man overfører over sekshundre laken. er vel litt uenig med deg. Jeg hadde trodd en annen e46 enn e46m3 er grise kjort. Hvorfor? jo fordi er mange rike mennesker der ute som bare vil ha den dyreste og kuleste bilen og mange av de er menn over 50 som lever drommen om aa ha en m3 og er ikke mange av de som grisekjorer... Men bør ta til etterrettning at bilen KAN være grisekjørt. 9/10 M3er er pønket litt på bane eller på turtall. Dette gjør ikke mye da bilene er bygd for det. Det er heller ikke akkurat mange menn på oer 50år som kjøper seg en M3. Det er svært få og de man alltid hører om i Tyskland som annonserer M3 for salg. "Eier født 1929" typen har jeg lest altfor mange ganger. Jeg likte denne lagunablåfargen. Bilen ser jo dødsfeit ut ellers også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Så ut som en meget pen bil med en fin farge. Du vil nok ikke angre hvis du kjøper en hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå