Gå til innhold

Bilder fra ACR 8-10 Juni. (Obs, stor bildetråd!)

Mexos
 Share

Hadde du det gøy på sommertreffet?  

12 stemmer

1. 1. Hadde du det gøy på sommertreffet?

• Ja det var konge :)
      11
    • Nei ble litt skuffet.
      1

Anbefalte innlegg

var der en tur på lørdag, var et bra treff. satt på med en kompis rundt banen i en rs4 med 460hk , fy fan kor rått, går som fan den biln, vi låg bak en bmw cab noen runder før vi kjørte forbi den, den gikk som fan den og, muligens en 330..

skla prøve min der på høst treffet, liten motor men arti å få testet litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brae bilder, treffet var dritrått :D

Har ikke så mange bilder fra treffet, men vant DB-dragen i rookie klassen med 142,8db :D

Skulle bare få det målt så jeg visste hvor høyt det faktisk spilte, ikke verst å vinne da, med over en db margin til andreplassen :wink:

Grattis med seieren da :) Sleng nå ut de bildene du har tatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å høre positive tilbakemeldinger på bildene. Jeg er nemlig langt fra noen fotograf :) Gikk fint med bakfangeren min. Måtte bare prøve å rygge opp der på skøy når han andre der gjorde det med den bilen og jeg kom med noe litt lavere :lol :P Var sikkert kontrasten Max Power likte og når de kom og tok bilde av det :D Passer på at ting ikke tar skade når en gjør sånt for det er ikke verdt det. Hadde 2 stk som sto og fulgte med når jeg rygget opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende treff. Flott vær, mange fine biler og faktisk overaskende mange damer :D

Angående banekjøring. Det er ikke noe å bry seg om at man ikke har 300Hk. Går helt fint å ha det kjempemorro på banen med en vanlig bil. problemet er kanskje at man blir såpass hekta at man bare MÅ ha en sprekere bil etterhvert :D

Jeg kan trygt anbefale E30 M3 til slik bruk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...