Superbeetle Skrevet August 13, 2007 Forfatter Skrevet August 13, 2007 Takk for tipset! Og for PM.. Fint med folk som hjelper til;) Da skal det ikke gå morgendagen før bensinpumpen er ute og inspisert! Har ikke fått gjort noe med det i det siste, annet enn å irritere meg hver dag! Har forresten den gamle måleren liggende også(som jeg har testet at fungerer) Gjerne denne har noe tilfelles med giveren på pumpen slik at jeg kan lage til noe der? Det er bare en kontakt til pumpen sant? Hvordan er forbindelsen mellom de to tankgiverne? Hvis jeg kobler strøm til kontakten oppå pumpen vil vel denne begynne å gå. Noe som gjerne ikke er så bra på arbeidsbenken.. (gnister/bensindamp)
Superbeetle Skrevet August 15, 2007 Forfatter Skrevet August 15, 2007 Jeg hadde ut bensinpumpen idag og fant en løs ledning, slik som Restify nevnte som mulig årsak. Ved hjelp av to kabelsko og litt loddetinn ble dette fikset og nå virker måleren igjen Og det beste, Jo det var helt gratis og tok kanskje en god halvtime...
-Sammy Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Bra det ordna seg! Tror jammen meg dette er en svakhet hos e36 jeg. Inspiserte noen vrak etter deler til min, og der så jeg at ene ledningen var av. Tenkte jeg skulle sjekke min og da, og jo der var akkurat samme ledningen av. Så har du problemer med bensinmåler er dette verd å sjekke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå