Fredrik Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Se din egen bil bli crashtestet... velg bilmerke, modell og år. http://www.consumerreports.org/cro/cars ... tvideo.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 min gjorde ikke så dårlig der da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Morsomt Min gjorde det også bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 jikk visst bare tilbake til 2000..:\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Stilig å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Den der var var litt artig! Morsomt å se hvordan bilen klarer seg ved en frontkollisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 jikk visst bare tilbake til 2000..:\ Jeg la også merke til det, men på den annen side tror jeg vi skal være glade for at vi ikke kan se tidligere modeller som f.eks E30 og E36 i denne testen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 blir veltebøylene på cab trigget av samme bryter som airbagsene? synes det ser ut som det er en liten forsinkelse på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 blir veltebøylene på cab trigget av samme bryter som airbagsene? synes det ser ut som det er en liten forsinkelse på dem. Apropos E93... måten sideskjermen foran deler seg i to virker merkelig... den deler seg ikke tilsvarende på E90... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 ja lå merke til det jeg og, men det ser jo ut som det skal være sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Stilig Gikk jo bra for min E53 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå