Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom nett heim fra ein tur til Oslo eg og ein kompis skulle ned og hente ein bil, som selger lovte startet og var kjørbar heim men de gjorde den ikke. Tur\retur 14. men de er ein anna historie.

Me Kjørte heimanfra i går kveld i åtte tiden tenkte me skulla ta natta til hjelp.

Da me kom oppover E6 ved liertoppen i tre tiden i natt ante eg fred og ingen fare ingen biler og strakke veien, låg vel i 100-110 og cruste.

So kom de ein helsikens grevling ut fra inten og smallt inn i høgre side på frontfanger. Heilt utrulig kor stor skade de kan gjere.

So no sitter eg igjen me øydlagt front, deksel under, innerskjerm, skade i felg og i begge skjermer etter bitter som fauk rundt sikkert.

Noen som veit ka dette kan komme på og fikse?

Og so no lure eg rett og slett på om eg skal skaffe meg m-front, side skjørt og bakfanger. men eg har lyst og se noen bilder av forskjellige typer styling på E36 touring none som har?

Hadde forresten eg fin tur hadde de ikke vore for den helsikens grevlingen...

Skrevet

Kjedelige greier dette.

Visst du vil se flere typer styling på e36 så vil jeg anbefale deg å bruke google bildesøk. Skriv f.eks "e36 + touring + m3" eller lignende. Da detter det masse inn :)

Skrevet

kjedelig når det blir såppas skader ja (inkl grevlingen)

kjørte over en grevling en gang jeg og i 90 - 100kmh, var en skikkelig skasmell.

kjørte en stor varebil (firmabil) så det ble heldigvis ingen skader å snakke om. verre med dyret :(

jeg kjørte inn til sida og satte på nødblinken og gikk ut for å se.

grevlingen havna i andre kjørefeltet, og var fortsatt såvidt i live stakkar.

bestemte meg for å kverke'n så jeg gikk ned til bilen og henta storslegga (som var eneste høvelige redskapen jeg hadde) :? men da kom det en bil imot i god fart og kjørte over'n en gang til. han traff grevlingen midt på venstre framhjul, men han bremsa ikke ned engang. kjørte bare videre. :shock:

men jeg slapp hvertfall å grise til slegga. 8)

Skrevet

Godt det ikke bare er meg som får bilen bulket og torpedert av dyr. Jeg har to saftige bulker i frontfangeren min etter 2 revpåkjørseler. Skulle til og skifte men så traff jeg nr.3, så jeg droppa fangerbytte nr. 2 (dyrt med komplette tåkelykter etc).

Så nå vet jeg ikke om jeg gjør som en kompis av meg, sveiser seg skikkelig "pansret" frontfanger.. :wink:

Skrevet

mye dyre aktivitet på denne tiden av året, og felles for dem alle er serdeles liten trafikkforståelse!! Fikk 3 dyreliv til på samvittigheten i natt faktisk, 2 fugler og en hare. + en rev som reddet seg med noen cm, var sikker på at den forsvant under hjulet, men så den god behold i speilet etterpå) Kjørte lastebil så noen skader ble det jo ikke..

men til trådstarter.. du har ikke noen bilder av denne grevling-kverna??(bilen)

Skrevet

De stemme vel me E18 Er ikk so godt kjennt på dei kanter.

Grevlingen døde momentant. Har bilder skal legge dei inn når eg komme heim. (viss eg får de til) :-)

Er ikke noen som har noen bilder/linker på forskjellige stylinger?

Skrevet

hadde ikke so lyst og spise den til middag, etter at den hadde øydleagt bilen. :-(

Har hatt takst på bilen i dag, får tilstand og pris i morgen, regner med de blir m3-front, side skjørt speiler og innsats bak i same slengen. Blir de bra? noen som har bilde av ein touring me dette på?

Skrevet

Free Image Hosting at <!-- w --><a  href='http://www.ImageShack.us'>www.ImageShack.us</a><!-- w -->

Va no litt synd på den da, men sku nesten trud de va ein sjølv mords grevling. :?

Free Image Hosting at <!-- w --><a  href='http://www.ImageShack.us'>www.ImageShack.us</a><!-- w -->

Dæven ka skadde de kan bli av ein grevling ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...