Pitstop Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 E39 som eies av en kompis i nabogarasjen..... synest denne bilen er utroli rå Det kommer nye felger og div etter hvert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Et noe litt sært fargevalg? Spesiel: ja det skal være sikkert og visst. Men smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Litt vell sært etter min smak... Men smaken er som sagt som baken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Hardcore;-) kanskje en annen grønnfarge.. Hvor mye er denne senket? Tror det er bra det kommer nye felger :-)jeg likte ikke disse spesiet godt.. felgen var grei, men det kunne ha vært lakkert i en annen farge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Meget spesiell ja, det skal han ha for. Men det ble alt for sært for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Litt annen grønnfarge så tror jeg det har vært mye finere. Den var lav. Er det ikke bedre å gjøre med fjører på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 flott bil, men klarer ikke forelske meg i den militærgrønne fargen.. blir vel bedre med nye felger, ikke-grønne felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Personen som eier denne må være fargeblind og mere til.. Skamstygg fargekombo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Hmm.. Rulle malt? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Hehe, denne falt ikke akkurat i smak nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Sett på m3 typer speil i samme grønn farge så blir det bra. Hadde vel blitt bedre med den grønnfargen de bruker på polizei prosjektet på den gamle E28en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Var ihvertfall lav nok . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Men smaken er som sagt som baken:) ...den stinker Med en fargekombinasjon som ville gjort sanitetens beltevogn forleden, så faller ikke denne i smak hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Haha, tenkte på Hulken når jeg så den fargen Spesiell ja, modig gjort var det også, men den fargen var jo helt grell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 den så litt hærja ut ja.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå