Runar-CSi Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Hihi.... Dette er gjort bare for å provosere og jeg skal si han traff spikern på haue! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Hva i svarte!?! Månedens styggeste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Mulig det blir bedre om han tar noen proffe bilder utendørs, med nye felger. Men uansett synd med den grønnfargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M SPORT Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 syntes bilen var faktisk ganske kul jeg da, litt utenom det vanlige.. liker sånt Ja, det ser vi på avataren din he he forøvrig ikke min bil men, var bare noe jeg fant for å ha der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 har du noe mer info om den e39`en egentlig?? motor? hvilke felger som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Hva i svarte!?! Månedens styggeste? Det var vel å ta i vel!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Hva i svarte!?! Månedens styggeste? Det var vel å ta i vel!! Nei, tror den er med i konkuransen årets værste oxo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Se der ja! Såg denne da jeg var inne hos Moldestuket for ett par måndter siden:) Utrolig feit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Hva i svarte!?! Månedens styggeste? Det var vel å ta i vel!! Nei, tror den er med i konkuransen årets værste oxo. så biler som http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1515992#bilder http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=27551&highlight=monster http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=27776&highlight=monster burde være med i den konkuransen ikke den e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2007 kanskje noen sånna felger i gull? Det var virkelig ingen dum ide dem var feite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2007 må virkelig si jeg er skuffet over hvor negativ folk kan være til noe nytt som ingen andre har gjort før.......hadde sikkert vært kjempegreier om alle sammen hadde samme styling og samme farga på alle bmw`n sine!!!! Skal legge ut flere bilder etterhvert som det blir fremgang Dette er en veldi spesiell bil og skal ha et ekstermt california stuck....noe han virkelig har fått til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2007 Men på en måte er jeg osså veldi overrasket over hvor mange som synest dette er kult.......takk for alle posetive svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reino Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Altså, dette skjønner jeg ikke helt.... Du sier at du er overrasket over hvor mange som syns dette er kult, det vil si du forventet at de fleste ikke ville like den. Hvordan kan du da bli så skuffet over alle som er negative? Et annet poeng er jo at det ikke er din bil engang!? Jeg føyer meg inn i rekken til de som syns dette ser helt forferdelig ut forresten. Bli gjerne skuffet på vegne av kameraten din, men alle har forskjellig smak. Sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 han hadde sikkert en sinnsyk natt på byen! så bestemte han seg sikkert får å dra hjem å rulle bilen. så ganske hærja ut ja... men som sakt, smaken er som baken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå