Håkon318is Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Her viser Budstikka.no sine sterke sider ved bruk av ordet BMW: http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article133005.ece ..leter de etter en selvmordsbomber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Ser ut som det har vært rimelig varmt der ja.. Må være helt jævlig og se sin egen bil i flammer :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Det kan ikke være spesielt artig nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Skremmende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Har vært ute for at motoren gikk i lufta selv, er ikke artig det nei, det var en Mitsubishi av ett eller annet slag jeg skulle ha EU kontroll på, bilen hadde en hjemmesnekra Turbo som ikke var godkjent, jeg vet ikke hva som skjedde men motoren hadde delt seg, tok ett halvt minutt og hele motoren sto i full fyr, så jeg måtte evakuere hele bensinstasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Uff.. For et mareritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 påtent av en audielsker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Det var da det værste. Trodde ikke E-36 hadde selvantennings egenskaper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Må ha vært en defekt BANKE sensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå