tonje Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Keskin KT8 på BMW E30 Noen andre gode forslag Ikke Brock eller Borbet, vil prøve noe NYTT! Help me please Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Keskin KT1. Det har jeg på min M3. Kler E30 meget godt.. Evt så er jo OZ Futura en dyrere utgave at Keskin sine felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonje Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Hehe en dyrere utgave trenger jeg egentlig ikke. D svir nok allikevel 17" eller 18" Jeg fikk inntrykk av at de kan se litt små ut på men de gjør ikke d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Keskin KT1. Det har jeg på min M3. Kler E30 meget godt.. Evt så er jo OZ Futura en dyrere utgave at Keskin sine felger. hvis man får dette i 4*100 da? tenkte i og med at du har m3 og 5 bolt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonje Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Jeg har sjekket. Man får de i 4*100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Jeg ville ha valgt Work Rezax II i 18". Dyre som originale, må rekne med opp mot 50 000kr, men som replica kan man få disse til rundt 13 000kr med dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Hvor får man tak i replikaene TAS hvis du vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Keskin KT1. Det har jeg på min M3. Kler E30 meget godt.. Evt så er jo OZ Futura en dyrere utgave at Keskin sine felger. hvis man får dette i 4*100 da? tenkte i og med at du har m3 og 5 bolt.. Ja, de er å få i 4x100... tonje: Jeg synes at du skal gå får 17". Med 18" tar du knekken på all kjørekomforten.. (Det har du egentlig gjort med 17" også, men ikke så stor grad. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonje Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Er ikke fan av felger med så mange eiker eller eiker som deler seg.. Vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Hvor får man tak i replikaene TAS hvis du vet? Jeg snakket med en kar hos Big Wheels på en messe i fjor om disse felgene. Han kunne da fortelle at de ventet et slikt parti med felger og at de trolig ville ha kommet i Januar/Februar 07. Jeg ventet og fulgte med på deres hjemmeside i flere måneder for å se hvor det ble av felgene. En kar som også var interessert i disse felgene fikk sendt unna en mail hvor han fikk til svar at disse felgene har dem ikke og har ingen planer om å ta inn. Jeg sendte dem derfor en mail med purring og fikk svar at de var på vei inn og de ville ankomme i de nærmeste dagene. Fikk aldri noe svar fra Big Wheels om felgene og vil derfor heller ikke handle felger av dem.. De bør i det minste kunne oppdatere kunden og være såpass ærlige. Det er mulig at hjemmesiden deres er oppdatert, men jeg ser ikke mer på den siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Work Rezax II er sinnykt pene! Såg de på en E30 i BMW Tuning blad som jeg har liggende, helt verst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Hvor får man tak i replikaene TAS hvis du vet? Jeg snakket med en kar hos Big Wheels på en messe i fjor om disse felgene. Han kunne da fortelle at de ventet et slikt parti med felger og at de trolig ville ha kommet i Januar/Februar 07. Jeg ventet og fulgte med på deres hjemmeside i flere måneder for å se hvor det ble av felgene. En kar som også var interessert i disse felgene fikk sendt unna en mail hvor han fikk til svar at disse felgene har dem ikke og har ingen planer om å ta inn. Jeg sendte dem derfor en mail med purring og fikk svar at de var på vei inn og de ville ankomme i de nærmeste dagene. Fikk aldri noe svar fra Big Wheels om felgene og vil derfor heller ikke handle felger av dem.. De bør i det minste kunne oppdatere kunden og være såpass ærlige. Det er mulig at hjemmesiden deres er oppdatert, men jeg ser ikke mer på den siden... Såpass ja! Kanskje jeg skal ringe dem å høre da! Hvis de har tlf. Er det ikke dem som holder til i oslo? eller blander jeg med megahjul. Eller er de to samme firma? Går i surr med alle dissa dekksjappene gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Jeg har sjekket. Man får de i 4*100 den er grei! bare lurte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 uten tvil WRD mesh i 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Hvor får man tak i Work Rezax II Replika da? Hørte på pris i tyskland, ca 28000 Norske i tyskland, ev frakt og moms i tillegg. Ikke av di billigste, men di råeste som finns:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå