Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha! Er jo helt utrolig! Klag på alt. Både til forsikringsselskapet, og forbrukerrådet. Startboostern beholder du som "plaster på såret"!! Har ikke hørt om noe så useriøst som dette før!

Skrevet
hvis verkstedet brant ned, hvordan kunne de da ta å fikse bilen din?

Det var det verkstedet han egentlig skulle bruke som hadde brent ned :roll:

Trøtt som vanlig på morran..:) Leste litt fort der gitt.

Men dette var veldig svakt arbeid av dette "verkstedet" gitt. Man kunne gjort bedre selv.

Skrevet

Ja,man kunne gjort mye bedre arbeid selv!

Men nå er jeg liksom lei, og gidder ikke levere inn bilen flere ganger så jeg fikser heller selv resten!

Skal ha bilen opp på bukk en av de nærmeste dagen og gå over for å se hva de har gjort!

Ps...

En annen ting jeg glemte å skrive som de ikke har gjort, er å justere de nye frontlyktene.

Lysene peker rett opp og 9 av 10 biler som jeg møter, slår på langlys for de tror jeg ikke har blendet ned :roll:

Håper de har fikset dette nå!

Skrevet

merker jeg blir litt irritert når jeg leser her. for et useriøst sted! den startboosteren er din ass! men hvorfor lå den der? har de trengt den på bilen din da eller?

Skrevet

Ja, det er nok min de har trengt startboosteren på, for jeg har et jordingsproblem på bilen...

Hvis den står i flere dager uten å bli kjørt går den tom for strøm!

Aner ikke hvor feilen ligger.

Men hvis jeg kobler forsterker på anlegget er det sinnsyk pipelyd i høyttalerne så det er nok jordingsproblem en eller annen plass :(

Noen som forresten vet om det er noen "Sykdommer" at ting pleier å gå i jord?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...