Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

m3 bremser har større diameter tror jeg..

trodde ikke at du måtte ha m3 understell. (hjuloppheng). Er ikke helt sikker på det.

går isbilen din så fort??? :lol:

Skrevet
Frambremsene er bolt-on, bakbremsene krever andre bærebroer, håndbrekkmekanisme og bremseskjold.

dette er nesten rett, du trenger i tilegg m3 spindeler framme for att det skal passe bolt on 8) passer forøvrig også bolt on på e30 hvis du plusser på fjærbein fra 1991 mod e36 eller e36 m3 fjærbein

Skrevet
ka er vits og ha bremser for 300hk på ein bil med 130hk spør heller eg? men det er da meg da.

140hk faktisk :D forstår ikke hvorfor slike som deg i det hele tatt gidder å bruke energi på å trykke på tastaturet, når du tydeligvis ikke har peiling på det æ spurte om!! GRUMPH!! :twisted:

Skrevet
Frambremsene er bolt-on, bakbremsene krever andre bærebroer, håndbrekkmekanisme og bremseskjold.

dette er nesten rett, du trenger i tilegg m3 spindeler framme for att det skal passe bolt on 8) passer forøvrig også bolt on på e30 hvis du plusser på fjærbein fra 1991 mod e36 eller e36 m3 fjærbein

-takk..

siden jeg ikke har fått tak i spindler enda,å må bruke spacere,er det noen som vet hvor mange mm den må være? klarer nok å måle meg fram,men kjekt om noen vet :)

Skrevet

Er ikke bremsene fra 330 lettere å få på?

ka er vits og ha bremser for 300hk på ein bil med 130hk spør heller eg? men det er da meg da.

For kjøring på vei? Absolutt ingenting. For banekjøring derimot er det fint å vite at du har bremser som ikke gir opp etter 2 runder..

Skrevet
Er ikke bremsene fra 330 lettere å få på?

For kjøring på vei? Absolutt ingenting. For banekjøring derimot er det fint å vite at du har bremser som ikke gir opp etter 2 runder..

-har kjøpt M3 bremser -godt å se en som har skjønt det :D

Skrevet

-takk..

siden jeg ikke har fått tak i spindler enda,å må bruke spacere,er det noen som vet hvor mange mm den må være? klarer nok å måle meg fram,men kjekt om noen vet :)

Jeg har ett sett med spindler til deg hvis du er intr :wink: uten m3 spindel så går ryktene på att du trenger 13 mm med spacer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...