Ivanrogov Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Kan ikke ha turbomotor med et slikt kit, må ha en sykt grom sugemotor
Rogern Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Hmmm... er du spansk eller noe... http://fullpowerteam.superforum.fr/FPT- ... 412-15.htm my bad.. leste litt fort nå. ser du faktisk bygger kittet og ikke leker med modellbiler
stian E30 cab Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 @Tanny Har du noen mål å komme med? -Mål Fra panseret og ut på enden av skjermen (bredden)? -Mål på skjermene bak. Blir bakfangeren så høy i forhold til front fangeren i virkeligheten? Hvordan blir tilpasningen? Hvordan er planene for festing til karoseriet. Da tenker jeg på front og bakfangeren. Ellers er idèn ganske fine! Artigt med noen nytt til denne bilen.
Tanny Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Skrevet Juni 15, 2007 stian E30 cab: jeg venter fortsatt på div. tegninger. med disse så så jeg all info. GSS: jeg fikk høre av de som skal prod. kittet atmed div. tilpasninger så skulle det gå ann. (hvordan? det får jeg med tiden vite...) ellers, så sitter jeg å venter som en sulten bikkje etter tegninger og div. info!
Tanny Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Skrevet Juni 15, 2007 oi! skrev feil:) stian E30 cab: jeg venter fortsatt på div. tegninger som skal kunne besvare alle dine spørsmål.
lfossheim Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Du får hode oss oppdater når du begynner å bygger..... Bortsett fra den ekstreme fronten kan det bli OK... Lykke til
Torbjørn H Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 (toyota supra) DET skjønte jeg lurte bare på om du seriøst skulle bruke det?
Pitstop Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 Sykt rått, men den fronten va kanskje litt voldsom.... Driv å får bygd en lignende styling sjøl, men en litt mildere utgave veldi interesant og lykke til
Tanny Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Skrevet Juni 22, 2007 lim eller bolter... hva er best å feste med?
M30Punk Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Hadde nok kanskje vært av interesse for flere hadde det ikke vært for den latterlige front fanger'n Hvis det er å få laga andre frontfangere?? så skal jeg faktisk vurdere et sånt kit
M30Punk Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Hadde nok kanskje vært av interesse for flere hadde det ikke vært for den latterlige front fanger'n Hvis det er å få laga andre frontfangere?? så skal jeg faktisk vurdere et sånt kit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå